"Beklendiği gibi bu bir yalan!"
Parlak ses karşısında Azela öksürdü ve bakışlarını havaya çevirdi. Burada daha fazlasını söyleseydi onunla yattığını ve gecelerin ortalıkta dolanamayacak kadar süslü olduğunu söylemekten utanırdı. Sanki Azela'nın boşluğa dönen bakışlarının ne anlama geldiğini biliyorlardı, hizmetçiler birbirlerine bakıp parlak bir şekilde gülümsediler.
Aynı zamanda ona şiddetle bağırdılar.
"Teşekkür ederim!"
Efendi hizmetçiye ne yaptı? Azela, tıpkı Zagnac'a benzeyen hizmetçilere bakarken derin bir nefes aldı ve bakışlarını başka tarafa çevirdi.
* * *
Prenses Livia, Dük Ferial'in evine ancak geç bir öğle yemeğinden sonra geldi. Önceden mektup göndererek her türlü hazırlıkla gelmesini beklediklerinin aksine mütevazıydı.
Bindiği araba farklıydı.
Chises geldiğinde, İmparatorluk Ailesi'nin sembolü, içinde mücevher olmayan basit bir ahşap araba ile gelmesine rağmen piyasada bulunması zor olan mücevherlerle büyük bir desenle çizilmişti.
Giydiği elbise de oldukça gizemliydi. Her ne kadar çok güzel olsa da uzunluğu ona yakışmıyordu. Kollar kısaydı, bilekleri ortaya çıkıyordu ve kısa uzunluk her adımda ayak parmağını gösteriyordu.
"Selamlar Prenses."
Zagnac Livia'yı selamlamak için eğilirken, arkasında duran Azela aceleyle başını eğdi.
Tek tuhaf şey bu değildi. Sekizinci prenses olmasına rağmen hala bir prensesti, bu yüzden dışarı çıktığında ona birçok kişinin eşlik etmesi normaldi. Yine de yanındaki tek yoldaş bir şövalyeydi. Buna rağmen şövalye hiç güvenilir görünmüyordu.
"Yemeğini yedin mi?"
“…Basit bir tane vardı.”
"Öğle yemeğine zamanında geleceğini düşünmüştüm ama beklenenden geç oldu. Yolda ne oldu?”
Zagnac, Livia'ya bizzat eşlik etti ve nazik bir sesle sordu. Bu bir kadına karşı değil, küçük bir kıza karşı yapılmış bir nezaketti; sevimli bir yeğen gibi.
"HAYIR. Sadece oldu…”
Livia sorusuna karanlık bir yüzle cevap verdi ve dudaklarını kapattı. Sanki başına kötü bir şey gelmiş gibi yüzü geçen seferki kadar güzel görünmüyordu.
Onu takip eden Azela bile endişeliydi. Bir sonraki an, Zagnac parlak bir sesle, Livia'nın orantısız derecede koyu tenli vücudunu ve bakışlarının aşağıya doğru indiğini görünce şöyle dedi:
“O halde birlikte tatlıya ne dersiniz?”
"…Tatlı?"
Livia parıldayan gözlerle öne eğilmiş olan başını kaldırdı. Işığını kaybetmiş iki yanağı beklentiyle kırmızıya dönmüştü.
"Evet, en sevdiğiniz tatlı var mı?"
“…”
Bunun üzerine kaşlarını ciddi bir yüzle çattı. Başı büyük dertteymiş gibi görünüyordu. Onun bu konuyu ne kadar tutkuyla düşündüğünü gören Azela farkında olmadan dudaklarında sıcak bir gülümseme belirdi.
Tutkuyla düşünen Livia titreyen bir sesle sordu.
"İyi o zaman…"
"Evet bana söyle."
"Çilekli tartın var mı?"
“Çilekli tart, güzel. Bugünün tatlısı olarak bir turta yiyelim.
Zagnac'ın cevabına parlak bir gülümsemeyle karşılık veren Livia, tutkuyla başını salladı. Daha sonra heyecanla adımlarını hızlandırdı. Bu sırada ikilinin birbirlerine gülümsediğini gören Azela başını eğdi. İki kişinin iyi anlaştığını görünce adımları yavaşladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hikaye Henüz Bitmedi
ChickLitMutlu son sandığım hikayemin sonu mahvoldu. "Boşanalım, biz." Benden başka bir kadına aşık olan kocam beni fena halde ayaklar altına aldı. Ufalanıp ölümü seçen karşımda, Parıldayan mor gözlü bir şeytan, Dük Perial belirdi. "Benimle sözleşme imzalar...