Bölüm 44

182 17 0
                                    

Sylvia tekrar onun adını seslendi ama Azela'nın sorun olmadığını belirten bir şekilde başını salladığını görünce dudaklarını kapalı tuttu. Sonuçta Daniel artık onun için bir zayıflık değildi.

Sylvia bunu ancak o zaman fark etmiş gibi görünüyordu. Ona doğru iki adım atarken Sylvia korkmuş bir yüzle üç adım geriledi. Hizmetçiler şaşkınlıkla olup biteni izliyorlardı.

İlişkileri her zaman tam tersiydi. Sylvia, Azela'ya baskı yaptığında her zaman kaçmak zorunda kalıyordu. Ancak artık işler farklıydı. Bütün hizmetçiler onun malikanedeki konumunun değiştiğinin farkındaydı.

"Aşağıdakileri disipline etmenin bir Madam olarak benim görevim olduğunu biliyorsun, Sylvia."

“….”

“Çocuk sana daha önce ne yapmış olursa olsun, Sylvia, ona karşı pervasız olamazsın. Neden…? Çünkü sen bu malikanenin hanımı değilsin.”

Sürekli kendisine yaklaşmasını önlemek için geri çekilen Sylvia'nın yolu duvarla kapatılmıştı. Artık gidecek hiçbir yeri yoktu. Alt dudağını ısıran Sylvia titreyen bir sesle başını kaldırdı ve Azela'yla alay etti.

"Tamam, ne istersen onu yap. Ama eğer Daniel bunu bilseydi Madam'ı yalnız bırakmazdı.”

Azela konuşmayı bitirdiğinde elindeki kırbacı sertçe salladı. Kırbaç bir an bile tereddüt etmeden ona doğru sallanırken Sylvia omuzlarını silkti, ellerini başının etrafına doladı ve gözlerini sımsıkı kapattı.

Kırbaç bir çatırtıyla Sylvia'nın arkasındaki duvara çarptı ve geri döndü. Azela bunu kastetmişti.

Kırbacını samimiyetle Sylvia'ya sertçe salladı.

"Yanlış yaptın."

Azela duvardan seken kırbaca baktığında kayıtsız bir şekilde konuştu. Sylvia, kendisinden farklı olarak kayıtsız bir ses tonuyla, dehşete düşmüş gözlerle ona baktı. Elleri başının etrafına dolanırken titriyordu.

"Delirdin mi?"

"Ben miyim? Yoksa sen Sylvia mısın?”

Azela kırbacını yeniden sertçe savurdu. Rüzgarı kesen kırbacın sesi sessiz bahçede yankılanıyordu.

"Kyaak!"

Kırbaç yeniden duvarda sektiğinde Sylvia'nın dehşet dolu çığlığı yüksek sesle duyuldu. Azela'ya şaşkın bir ifadeyle baktı. O kadar beyazlamıştı ki dudakları acınası görünüyordu.

“…Gerçekten bana vuracak mısın?”

Kırbaç izlerinin açıkça görüldüğü duvara bakarken inanamayarak Azela'ya döndü.

Azela'nın hafif aralık dudaklarının arasından küçük bir kahkaha kaçtı. Aynı zamanda dudaklarının kenarlarını o kadar hafifçe kaldırdı ki izleyiciyi ürpertti.

"Korkmuş?"

Azela ona fısıldadı.

Sylvia, Azela'ya korktuğunu belli etmek istemedi. Yine de cevap vermezse Azela'nın o kahrolası kırbaçla ona vurabileceğini düşünerek başını salladı. Sanki bunu itiraf ettiği için gururu incinmiş gibi gözlerinden yaşlar aktı.

Onu sessizce izleyen Azela, elindeki kırbacını hafifçe Sylvia'nın yanına fırlattı.

“Dövdüğünüz çocuk da sizin şu anki kadar korkmuş olmalı. Gelecekte harekete geçerken karşıdakinin yerine düşünüp harekete geçmek daha doğru olacaktır.”

“….”

“Düşünmeden hareket edersen konuşamayan bir canavardan ne farkı var?”

Sylvia onun sözlerini çürütemedi. Tam olarak yapmadı. Dehşete düşmüş dudakları asla açılmasa da bunu çürütmek istedi.

Hikaye Henüz BitmediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin