Bölüm 142

36 2 0
                                    

"Lütfen ye. Prenses için bulunması zor şeyler hazırladım.”

Salondaki masa o kadar doluydu ki üzerine çatal koymak bile zordu. Livia sakin bir bakışla masayı incelerken gözlerinde açıkça görülen sığ numaraya bir kahkaha sızdı.

"Kontes."

"Evet Prenses."

"Yine beni bu şeylerle baştan çıkarmaya çalışıyorsun."

"Bu hayal kırıklığı yaratan bir yanlış anlama."

Bu sözler üzerine Sylvia güldü ve pastanın üzerindeki çileği çatalla delip ağzına koydu. Bu bariz bir alay konusuydu.

"Bunu hazırladım çünkü Prenses'in böyle bir şeyi yemesinin nadir bir fırsat olacağını düşünüyorum."

Daha sonra bakışları Livia'nın elbisesinin koluna gitti. Kolları kısa ve yıpranmıştı çünkü boyu ona bile uymuyordu. Sadece bakarak bunu anlayabilirdi, öyleyse nasıl hala durumuyla gurur duymaya cesaret edebilirdi?

Sylvia sanki bir çocuğu tedavi ediyormuş gibi gülümseyerek konuştu.

“Kendinizle gurur duymayın ve yemek yiyin. Prenses onu yiyor diye kimse bir şey söyleyemez.”

Daha sonra pastadan büyük bir ısırık aldı. Belki karnındaki bebeğin büyüdüğü dönemdi ama son zamanlarda iştahı iyiye gidiyordu.

"…Gurur duymak?"

Livia alaycı bir tavırla önündeki çatalı kaldırıp yere bırakırken, Sylvia bu hareketine kaşlarını çattı, bu da onun hiçbir şey yememe niyetini yansıtıyordu.

Açıkçası, son karşılaştıklarında gurur duyuyordu, ancak Sylvia, yaşına göre telaşlanmasının komik olduğunu hatırladı. Ama bu sefer tamamen farklıydı. Livia'nın kırmızı gözleri onu kanlı gösteriyordu ve bir korku duygusuyla dolup taşıyordu.

"Kontes."

“….”

"Asil olma konusunda heyecanlandığını tamamen anlayabiliyorum, ama... sanırım kimse bana gösteriş yapılacak yerler ile gösteriş yapılmayacak yerler arasındaki farkı söylemeyi öğretmedi."

"Prin, Prenses."

"Bu doğru. Henüz on altı yaşındayım. Bu tatlıları seviyorum ama yiyemiyorum ve grubunuzdaki 'fakir kız' olarak tanınıyorum.”

Livia elini kaldırıp pastayı yere düşürdüğünde düşen pasta güzelce ezilmişti.

“Ben bu imparatorluğun prensesiyim. Eğer seni İmparatorluk Ailesi'ne hakaret ettiğin için buraya ve şimdi götürsem beni durdurabilecek biri olur mu?”

Sylvia, Livia'nın yaydığı korku karşısında bembeyaz bir yüzle başını salladı.

“Ben, ben bir dil sürçmesi yaptım. Ben sadece-"

"Bahane dinlemeyeceğim. Ben sana saygı gösterdiğimde sen de saygıya değer bir şey yap.”

Sylvia, Livia'nın hoşnutsuzluğu karşısında suskun kaldı. Nefes verme sesini bile koruyarak sakinliğini korudu.

"Sahip olduklarınızı göstermeyi umursamıyorum ama başkalarını küçümsemeyi ve başkalarının acılarından keyif almayı bırakmanızı istiyorum çünkü çirkin görünüyor."

“….!”

Çirkin olduğunu söylediğinde gözleri irileşti. Gözlerinde Livia'ya karşı hem utanç hem de öfke vardı. Çirkin . O kadar güzeldi ki, nasıl çirkin olabilirdi? Sylvia daha önce hiç duymadığı sözler karşısında ellerini sımsıkı tuttu.

Hikaye Henüz BitmediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin