Bölüm 62

153 16 0
                                    

"…Biliyor musun?"

Azela sordu.

Zagnac gözlerini baktığı belgelerden ayırdı. Kavisli gözleri sorunun amacını anlamış gibi görünüyordu ama cevap vermek yerine başını eğdi.

Azela onun cahil tavrı karşısında kaşlarını çattı ve o geceyi düşündü. Açıkçası o gece söylemişti.

“Belki de artık kendi başına hareket edemeyecek… Artık bedeni için iyi olmayan hiçbir şey yapmamaya çalışacak.”

Sylvia'nın durumunu zaten biliyor gibiydi. Bakışlarını indiren Azela ona baktı ve sözlerine devam etti.

"Sylvia'nın fiziksel durumu."

"Ah…"

Kısa bir haykırışın ardından Zagnac, Azela'ya heyecanlı bir bakışla baktı. İfadesini inceledikten sonra çenesini sıktı ve sordu.

"Biliyorsun gibi görünüyor."

Beklendiği gibi biliyordu. Bu sakin tavrı görünce birden sinirlendi ve hızla başını çevirdi. Yakın olduğunu düşünüyorsa aslında uzaktaydı, uzakta olduğunu düşünüyorsa aslında yakındı... Hangi ritmi eşleştireceğini bilmiyordu.

Azela sakinmiş gibi davranıp boğazını temizledi.

“Evet… Neden bana söylemedin?”

Zagnac bir süre ona cevap vermedi. Nefes kesen sessizlikte Azela başını çevirip ona tekrar baktı. Hala çenesini sıkarak ona bakıyordu.

Sonunda yavaşça kırmızı dudaklarını açtı.

"Çünkü bunun beni ilgilendirmediğini düşündüm."

Azela bu soğuk sözler üzerine alt dudağını yeniden sertçe ısırdı. Nefes nefese bir kahkaha attı ve başını salladı, eğildi ve omuz silkti.

“Bir bakıma muhteşemsin.”

“Emin değildim çünkü dengesizdi. Ayrıca sana haber verirsem pek çok şeyi önemseyeceğini düşündüm.

"Umurumda olsun ya da olmasın, bu bana kalmış."

Azela farkında olmadan gergin bir ses tonuyla sesini Zagnac'a doğru yükseltti. Çalışma odasına hoş olmayan bir sessizlik çöktü. Her ne kadar umursamayacağını söylese de, soğuk tavrı her zaman hoşnutsuzluk duygularından önce geliyordu.

Sinirli bir el ile saçlarını geriye doğru karıştırdı.

“…İnsanlar çok zordur.”

Uzun süredir ona bakan Zagnac, anlaşılması zor olan küçük bir iç çekti. Mor gözleri karmaşık bir şekilde bulutlanmıştı.

"Seni yine mi üzdüm?"

“….”

“Sana onun midesinde yeni bir hayatın büyüdüğünü söylersem senin için zor olacağını düşündüm. İyi bir şey olmadığı için kendini kötü hissetmene neden olacağını düşündüm.”

Bunu söylerken, parmaklarını sabit bir ritimle masaya vururken bakışlarını indirdi. Uzun kirpiklerinin içine bakan gözlere hayran kalan Azela gözlerini ondan alamadı. Zagnac'ın yumuşak sesi kulağına fısıldıyor gibiydi.

"Kendini kötü hissetmeni istemiyorum."

Daha sonra bakışlarını yukarı kaldırdı.

Azela onu delip geçen bariz bakış karşısında öksürdü ve başını çevirdi. Tuhaf bir şekilde, Zagnac ona böyle baktığında vücudu bükülürken ne yapacağını bilmiyordu.

Hikaye Henüz BitmediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin