Bölüm 52

167 18 0
                                    

Yakınlarda duran Azela, Prenses Livia'nın küçük çığlığını duydu.

...Kurtarıcı mı?

Zagnac'a baktı ve 'kurtarıcı' diye bağırdı. Şeytan mı, kurtarıcı mı? Anlaşılmazdı.

Prenses Livia'nın yanında durup ona baktığında kız, sanki karanlığına ışık bulmuş gibi umutlu bir bakışla kızarıyordu... Hayır, şimdi kulaklarına kadar kızarıyordu. Aynı zamanda göğsünün köşesinde bir yerde Azela kaşlarını çattı.

"Beni aradığını duydum."

Prenses Livia'ya doğru yürüyen Zagnac, kibar bir bakışla konuştu. Prenses Livia'dan gelen mektubu yaktığından tamamen farklıydı. Azela, numaralarla dolu olan onu görmek için başını çevirdi. Onun yüzünü bu şekilde görmek istemiyordu.

"Sana gönderdiğim mektubu okudun mu?"

Zagnac ona yaklaşırken Livia sesini sevimli çıkardı.

"Evet okudum."

Okuyarak ne demek istedi? Aslında yaktı.

Bu düşünceyle Azela başını çevirdi ve sinsi bir gülümsemeyle kaşlarını çattı. Terasa bakan soylular, Prenses Livia ile Zagnac'ın konuşması üzerine öksürdüler ve hepsi uzaklaştı.

Daha sonra parti salonundan tekrar müzik sesi çalındı ​​ve dostça sohbet sesleri duyuldu.

"...Mektubu okudun ama bana cevap vermedin."

"Ben zaten fikrimi İmparatora ilettim. Prensesin de bunu duyacağını düşünmüştüm."

"Dük Ferial, ne kadar beklesem de sizden yanıt alamadım, bu yüzden buraya bizzat İmparator'tan gizlice geldim."

İkilinin tatlı ve sıcak görünen konuşması bir bakıma soğuktu. Ama yine de Prenses Livia'nın yüzü de pembe saçları kadar kızarmıştı. Azela sırayla ikisine bakarken ağzını açtı ve adımlarını durdurdu.

"Gideceğim. Lütfen konuşmaktan çekinmeyin."

Ne Prenses Livia ne de Zagnac öne çıkan onu durduramadı. Hala her zamanki gibi şaka yapıyormuş gibi gülümsüyordu. Ancak her zamankinden biraz farklıydı. Gülümseme değildi çünkü gerçekten komikti.

Bu sadece tuval üzerine çizilmiş gibi görünen yapay bir gülümsemeydi.

Tuhaf bir şekilde, Azela tedirgin bir şekilde terastan ayrıldı ve elinde bir kadeh şampanyayla parti salonunun köşesine oturdu.

Yanındaki Zagnac ortadan kaybolunca yanına kimse gelmedi. Herkes sadece Zagnac'ın, Dük Ferial'in dikkatini çekmek istiyordu. Yine de bir dereceye kadar bu işte tek başına başarılı olduğunu düşünüyordu, ancak durum hiç de öyle değildi.

...'Duke Ferial' adlı göz kamaştırıcı ışığın yanında oturuyordu. Ortadan kaybolduğunda Azela sanki karanlıktaymış gibi yalnız kaldı.

"Muzaffer ifaden kayboldu."

Daniel, karmaşık kalbini gizlemek için şampanya içen Azela'nın yanına geldi.

Partiye ilk katıldığı zamanki gibi bakımlı görünümü kaybolmuştu. Azela onun üst kısmındaki iki düğmesi gevşek halde partiden herkesten daha çok keyif aldığını görünce kaşlarını çattı.

"Eğleniyormuşsun gibi görünüyor... Neden gidip biraz daha oynamıyorsun?"

Etrafına dikkat ederek bakışlarını havaya çevirdi ve yavaşça mırıldandı. Çünkü pek çok insanın önünde onun hakkında kötü bir izlenim bırakmak zorunda değildi.

Hikaye Henüz BitmediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin