Zagnac'ın ona yalan haber vermesi nedeniyle Findar artık gelmeyecek olan kardeşini bekleyecek ve Benjamin'den haber isteyecekti.
Benjamin'i bir daha göremeyeceğinden bile haberi yoktu. Üstelik Benjamin'i öldüren Azela, iki kardeşin birbirini bir daha görememesinin nedeniydi, yalan söyleme ihtiyacı duyan da Zagnac'tı. Bunu bilen Findar belki de hayatının geri kalanında ondan nefret edecekti.
"Ona söylemesem olmaz mı?"
"Ona ne söylemek istiyorsun?"
“….”
“Sana Benjamin'i kimin bu hale getirdiğini sorsa ne derdin? Kardeşini öldürdüğünü de mi söyleyeceksin?”
Zagnac kararlı bir sesle sordu.
Elbette bu imkansızdı. Azela ellerini sıkıca sıktı. Bu arada mezar taşı dikildi ve zeminin tesviye edilmesi için son çalışmalara başlandı.
“İnsan nefretini kolayca tedavi etmemek daha iyidir.”
"…Biliyorum."
“Ayrıca Benja'nın seçtiği yol da bu. Ona kesinlikle bir yol göstermiştin. Yine de İmparator'un emrine uymak Benja'nın tercihiydi, yani bunun olacağını biliyor olmalıydı."
Zagnac'a bakmak için başını çevirdi.
Sesi sakin olmasına rağmen dikilen mezar taşına bakarken gözleri çok üzgün görünüyordu. Elbette böyle göründüğünün farkında değildi.
“Benjamin sonraki hayatında tıpkı Irene gibi mutlu doğacak mı?”
"HAYIR."
'Evet' cevabını bekleyen Azela, başını düşündüğünden daha kararlı bir şekilde salladığında şaşırmış görünüyordu. Arazi tesviyesi neredeyse tamamlandığında Zagnac dönüp ona baktı.
"Beni öldürmeye çalışan adama merhamet yok."
"Ancak…!"
“Merhamet göstermemin tek yolu senin aracılığındır. Başka istisna yok."
Bunu söylerken gözlerinin kenarları nemliydi. Azela, güneşin Benjamin'in mezarının üzerinde güçlü bir şekilde parlayışını izledi ve Zagnac'ı takip etmek için arkasını döndü.
“Finder'ı rehin olarak kullanarak ona şantaj yaptın.”
"Bunu sana Benja mı söyledi?"
“...Finder'ı rahat bırak.”
"Kuyu. Benja bana ihanet etti ve Findar'ın da böyle olmamasının imkanı yok. O halde kökünden kesmek…”
"Zagnac."
Keskin sesini duyan Azela aceleyle onun kolunu tutarken, Zagnac mor gözleriyle ıslak bir şekilde ona baktı.
“Benjamin'e Findar'ı koruyacağıma dair söz verdim.”
“….”
"Finder'ı rahat bırak."
"Senin büyük bir kalbin var."
Bakışları Azela'nın üzerinden Benjamin'in arkasındaki mezar taşına doğru giderken kaşlarını çattı.
"Ya onu yalnız bırakırsam?"
"Ne?"
"İmparator bu sefer Findar'a beni öldürmeye gelmesini teklif ederse?"
Bunu sorarak bakışlarını Benjamin'in mezar taşından Azela'ya çevirdi. Gözleri üzüntüyle doluydu ama Zagnac'ın gözlerinde Azela açıkça bu duygudan daha fazlasını barındırıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hikaye Henüz Bitmedi
ChickLitMutlu son sandığım hikayemin sonu mahvoldu. "Boşanalım, biz." Benden başka bir kadına aşık olan kocam beni fena halde ayaklar altına aldı. Ufalanıp ölümü seçen karşımda, Parıldayan mor gözlü bir şeytan, Dük Perial belirdi. "Benimle sözleşme imzalar...