Bölüm 48

171 16 0
                                    

"Daniel."

Azela başını kaldırıp ona baktı. Bu iyi bir fırsattı ama önündeki fırsatlar sonsuzdu… bu yüzden adım adım, yavaş ilerlemesi gerekiyordu.

“Sylvia'nın hizmetçileri arasında 'Lina' adında bir çocuğu var.”

"…Ne?"

Daniel ona şöyle bir bakışla baktı: 'Bu ne saçmalık?' Hatta onun yanağına değil de kafasına mı tokat attığını merak etti. Adam cevap vermeyince Azela işaret parmağıyla yaralı dudağına vurarak konuştu.

"O çocuğu bana ver. Bu bedeli alacağım.”

"Ne?"

"Bunun için oldukça ucuz değil mi? Şu anda boşanma davası açabileceğimi biliyorsun, değil mi?”

Kafası hesaplamaları hızlı bir şekilde yaptığı için sözlerine pek tepki vermedi. Artılarını ve eksilerini tartıyordu. Tabii ki cevap düzeltildi. Eğer genç hizmetçiyi teslim ederse bu durum halının altına süpürülecekti. Yapılamayacak hiçbir şey yoktu.

"Sen Sylvia'ya açıkla, Daniel."

Azela omuzlarını silkerken, adam başını salladı ve büyük elini gözlerini kapatmak için kaldırdı.

Daha sonra derin nefesinden güçlü alkol kokusu yayıldı. Daniel bakışlarını kaldırdı ve sakinleşmiş olan ona baktı. Belki sarhoş olduğu için bakışları yapış yapıştı.

İnce bir slip giyen Azela, tuhaf bir şekilde her zamankinden farklıydı.

Bir şeyler değişti… Kişiliği değiştiği için miydi? Daniel başını salladı, gözlerini genişletti ve tekrar ona baktı. Ancak o da farklı görünmüyordu. Her zaman taş gibi olan vücuduyla tuhaf bir şekilde onu baştan çıkardığını hissetseydi.

Pantolonunun içine gizlediği alt bacağı şişmişti. Azela da bakışlarının nereye doğru gittiğini açıkça görebildiğinden bunu bilmiyor olamazdı.

Daniel titreyen elini kaldırdı ve yavaşça onun saçını tuttu.

…Saçlarının başlangıçta bu kadar hafif bir kokusu var mıydı?

Sylvia'nınkinden tamamen farklı bir kokuydu. Bunun üzerine sanki göğsünü gıdıklayan hafif ama kesin kokuya çekilmiş gibi vücudunun üst kısmını öne doğru eğdi. Dudaklarındaki kırmızı kan bile dudaklarını daha da öne çıkarıyor gibiydi.

Çok geçmeden yapışkan dili Azela'nın dudaklarındaki kırmızı kanı yaladı. Ağzından açık dudaklarından ağır bir alkol kokusu yayılıyordu. Kaşlarını çatmasına fırsat kalmadan adamın sıcak, kaba eli sol göğsünü sıkıca kavradı.

Azela, sanki patlatır gibi sıkı sıkı tutan eline kaşlarını çattı. Sonra elini uzattı ve Daniel'in göğsünü sertçe itti.

“…Azela?”

Onu aniden ittiğinde kafası karışan Daniel ona şaşkın iri gözlerle baktı. Ne yaparsa yapsın, hatta kendi karısı tarafından bile ilk kez böyle biri tarafından reddediliyordu.

Adam inanamayarak başını kaşırken, Azela tükürük lekeli dudaklarını elinin tersiyle silerek yataktan kalktı. Hırkasının düğmelerini ilikledi ve Daniel'ın yanından geçerek yatak odasının kapısına doğru ilerledi. Bunu yaparken bile, hala anlaşılmaz bir bakışla ona boş boş bakıyordu.

Azela kilitli yatak odasının kapısını açtı ve kayıtsız gözlerle Daniel'a baktı.

"İşin bitti mi? Çıkış yolu bu."

Yatak odasından çıkmak üzereyken yüzü anında kızardı ve bunun anlamını anladı. Biraz önce sarhoş olduğu zamankinden çok daha kırmızı bir yüzü vardı. Sendeleyerek ona doğru ilerleyerek ardına kadar açık olan yatak odasının kapısını tuttu ve kaşlarını çattı.

Hikaye Henüz BitmediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin