Sylvia dişlerini gıcırdattı.
Prensesin yanına gelip böyle bir şey söylemesinin sebebini düşündü. Livia'nın onu Azela yüzünden lanetlemesine rağmen bunun doğru olup olmadığını bilmiyordu.
…Keşke Azela ölseydi.
Bu düşünceyle derinden kaşlarını çattı. Todd'un ailesine ait olan araziyi sattıktan sonra bile işe aldığı yetenekli suikastçıdan hiçbir bağlantı yoktu. Beklemenin zamanı değildi, bir şeyler yapması gerekiyordu.
“…Azela'yı öldürdüğümde Daniel bana geri dönecek!”
Sylvia vücudunun üst kısmını eğerek dışarı sızmasın diye yüzünü kendini örten battaniyeye gömerken çığlık attı. Kesinlikle metreslikten kontesliğe yükselmişti ama tuhaf bir şekilde, metres olarak yaşadığı günlerin daha kolay ve mutlu olduğunu düşünmeye devam ediyordu.
Ama evet bunun zamanı değildi. İlk önce diğer suikastçıları öğrenmesi gerekiyordu…
Sylvia vücudunu kaldırmak için yataktan kırmızı battaniyeyi kaldırdı.
“….!”
Ve o anda durdu.
Nefes almayı bile unutarak yatağındaki çarşaflara boş boş baktı. Bu garipti. Çok tuhaftı... Bir şekilde beyaz çarşaflar bir nedenden dolayı kırmızıya boyanmıştı.
“Ne-nedir, bu nedir…?”
Titreyen elini kaldırıp kırmızımsı çarşaflara dokunduğunda yapışkan kan hızla avuçlarına yapıştı. Islak olan sadece çarşaflar değildi. Sylvia'nın beğendiği saf beyaz elbise de kanla kırmızıya boyanmıştı.
Bacaklarının arasından kan akıyordu.
“Öyle değil, henüz değil, hayır…”
Kafasını sağa sola çevirdiğinde çevresinde kimse yoktu.
Sylvia kendi kanına bulanmış titreyen elini kaldırdı ve karnının üzerine koydu. Düşüncelerinden mi kaynaklandığını bilmiyordu ama şişmiş olan midesi bir yerlerde incelmiş gibiydi.
“ Kyaaaaakkk!! ”
Sonunda yüksek bir çığlık atıp saçını çekti.
Sylvia'nın çığlığı Veliaht Prens'in villasında yankılandı ve hizmetçi aceleyle koşup yatak odasının kapısını açtı. Kanlı çarşafları ve saçlarını yırtan, yarı aklını kaçırmış olan Sylvia'ya baktılar ve derin bir nefes aldılar.
Sessiz villa hızla gürültülü olmaya başladı.
Hizmetçiler hızla hareket etti ve üç doktor Sylvia'yı görmeye geldi. Normalde yüzünü bile göstermeyen Daniel, Sylvia'yı sakinleştirmeye çalışırken de yorulmuştu.
"Ne oldu?! Hemen kontrol edin!”
Acilen doktorlara bağırdı.
Sylvia'yı yıkarken ve enfeksiyon kapmasın diye onu muayene ederken bile, onun kanayan alt kısmına boş boş baktılar ve başka hiçbir şey yapmadılar. Ondan akan kırmızı kanı unutmayacaklardı.
O anda doktorlar başlarını salladılar.
"Şey... Kont Todd..."
"Çabuk söyle bana. Peki ya çocuk? Çocuğa ne oldu?”
Daniel'in ısrarıyla Sylvia da başını doktora doğru çevirdi.
Şimdi değil.
Şimdi zamanı değildi. Azela henüz ölmemişti. Eğer çocuğu olmasaydı... Daniel'in çocuğu olmasaydı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hikaye Henüz Bitmedi
Literatura FemininaMutlu son sandığım hikayemin sonu mahvoldu. "Boşanalım, biz." Benden başka bir kadına aşık olan kocam beni fena halde ayaklar altına aldı. Ufalanıp ölümü seçen karşımda, Parıldayan mor gözlü bir şeytan, Dük Perial belirdi. "Benimle sözleşme imzalar...