Ama yine de, istediği gibi hayatını sürdürmeye hakkı yoktu. Sonunda Livia kitabın ilk sayfasında yazılı olan büyüyü okumaya başlar. Azela'nın anlayamadığı bir büyüydü bu.
Tüm büyüleri okuduktan sonra kapalı gözlerini açtı ve elini Azela'ya uzattı.
"…Ne?"
“Saçlara ihtiyaçları olduğunu söylüyorlar.”
"Saçlarım?"
“Saç aynı zamanda insanın canı da denir.”
Azela parmağını sarı saçlarının arasında gezdirdi.
"Ne kadara ihtiyacın var? Bir avuç kessem mi?”
"Hayır, tek iplik yeterli."
"Hadi bakalım."
Saçı alan Livia kitaba tekrar baktı ve bir büyü yaptı. Büyüyü her yaptığında, Azela'nın vücudu yavaş yavaş parlamaya başladı ama kendini hiç hasta ya da rahatsız hissetmiyordu. Sadece kendi bedeninden gelen ışık tuhaf ve sıcak geliyordu.
Azela sessizce ona baktı.
'…Ben bir ruh mu oluyorum?'
Livia'nın büyüsü derinleştikçe Azela'nın ışığı da giderek daha parlak hale geldi. Az da olsa parlayan ışık geniş bir alana yayıldı ve tüm salonu doldurdu. Odayı dolduran ışık gözleri kamaştırırken Azela kaşlarını çattı.
Gözlerini düzgün bir şekilde açmak onun için zordu.
'Majesteleri iyi mi?'
Kaşlarını çattı ve karşısındaki Livia'ya bakmaya çalıştı. Parlak ışıkta Prenses'e zar zor baktığında Azela irkildi ve gözlerini genişletti.
"Prenses!"
Çünkü büyüyü okuyan Livia'nın tüm vücudu terle boğuştuğunu gördü. Onun kanepede neredeyse yere yığılmasına şaşıran Azela ayağa fırladı ve onun yanına koştu.
"İyi misin?"
Livia sorusuna rağmen zorlukla başını salladı ve büyüyü söylemeyi bırakmadı. Her büyü yaptığında Azela ışıl ışıl parlıyordu ve Livia giderek daha fazla düşüyordu.
Bu devam etmeli mi?
Azela ne yapacağını bilemediği için kıpırdanıyordu.
[Sorun değil.]
Onun huzursuzluğunu hisseden Livia, kitabın büyülü sözlerini ağzıyla söylerken Azela'nın avucunun içinde parmaklarıyla yazıyordu.
[ Ortada durmak daha tehlikelidir. ]
"Ama eğer bu Majestelerini tehlikeye atarsa..."
Durdu.
Ya tehlikeliyse? Eğer bu tehlikeli olsaydı Livia'ya durmasını söyler miydi? Azela karmaşık bir yüz ifadesiyle başını salladı. Cevabın bu olduğunu biliyordu. Her ne kadar Livia'yı meselesine dahil edemese de buna ancak Livia son verebilir.
Azela sonunda dudaklarını kapattı.
[İyiyim. Sana yardım edeceğimi söyledim. ]
“….”
[İyiyim. ]
Avucunun üzerine yazan Livia, titreyen elini yumuşak bir şekilde tuttu ve parlak bir şekilde gülümsedi. Azela gülümseme karşısında pişmanlık duydu.
"… Üzgünüm."
Azela, büyüyü söylerken Livia'nın elini tutarken özür dileyerek başını eğdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hikaye Henüz Bitmedi
ChickLitMutlu son sandığım hikayemin sonu mahvoldu. "Boşanalım, biz." Benden başka bir kadına aşık olan kocam beni fena halde ayaklar altına aldı. Ufalanıp ölümü seçen karşımda, Parıldayan mor gözlü bir şeytan, Dük Perial belirdi. "Benimle sözleşme imzalar...