Daha sonra artık görecek hiçbir şeyinin kalmadığı malikaneye baktı. Konağın etrafına bakan Azela, kontrolsüz, hafif adımlarla vücudunu ön kapıya doğru çevirdi.
“Eğer dışarı çıkarsan…”
“….”
"Ayrılınca nereye gitmeyi düşünüyorsun?"
“…Ben artık Kontes Todd değilim, o yüzden her yere gidebilirim.”
Artık gerçekten ve sonsuza kadar ondan ayrılmıştı. Acı ve içler acısıydı; ondan nefret ediyordu ama aynı zamanda rahatlamış da hissediyordu. Yine de bir zamanlar, her şeyini verse bile boşa gitmeyeceğini hissedecek kadar sevdiği bir adamdı.
Azela rahatladı ama üzüldü... Kendisinin bile bilmediği karmaşık duyguların çarpıttığı bir gülümsemeyle konuştu.
"Ben iyiyim."
Sıkıca kapatılmış ön kapıyı açtığında, Zagnac'ın kollarını ön sütunda çaprazlamış halde ayakta durduğunu gördü. Azela, Daniel ve Sylvia'nın tüm bunları arkasından izleyeceğinin bilincinde olarak kayıtsızca hareket etmesine rağmen ne kadar süredir onu beklediğini bilmiyordu.
Zagnac sinsice dizlerinden birinin üzerine çöktü ve dudaklarını hafifçe onun sol elinin arkasına bastırdı.
"Hoşgeldin Azela'm."
Onun tatlı sesiyle Azela'nın kalbi ölmek üzere olan biri gibi atmaya başladı. Dudaklarının değdiği sol elinin üstü o kadar sıcaktı ki yanacaktı.
"Hadi gidelim."
Azela titreyen kirpiklerini nazikçe kapattı ve dudağını ısırdı.
…Artık bu adamdan ayrılıp bu adamla yaşamak zorundaydı. Böyle atan bir kalbe ve yanma hissine ihtiyacı yoktu.
"Vay, bekle."
Ayrılmak üzereyken Daniel'in acil sesi kulaklarında duyuldu. Azela, asık suratlı Daniel'e bakmak için vücudunun üst kısmını çevirdi.
"Neden, Dük neden burada? …HAYIR. Siz ikiniz artık birlikte mi gideceksiniz?”
Şaşkın görünüyordu. Aynı zamanda yanındaki Sylvia'nın da kızgın bir yüzü vardı. İkisine dikkatle bakan Azela kayıtsız bir ses tonuyla konuştu.
"Daniel. Artık bu seni ilgilendirmiyor çünkü sen ve ben yabancıyız.
"Aman Tanrım."
“Lütfen, Sylvia ve çocuğunla sonsuza kadar mutlu yaşa.”
Azela adımlarını atarken tek dizinin üstüne çökmüş olan adam ayağa kalktı ve onu koruyan bir kılıç gibi onu takip etti. Arabanın önünde durduğunda Zagnac onun elini tuttu ve dikkatle ona eşlik etti.
Zagnac'ın arabasına bindiğinde gözüne çarpan ilk şey Daniel'in buruşmuş yüzü oldu.
Arkasından arabaya binen Zagnac, ona buruşuk bir ifadeyle baktı ve heyecanlı bir sesle konuştu.
"Hadi başkente gidelim."
Onun emriyle araba hiç tereddüt etmeden yola çıktı. Daniel onu asla durdurmayı başaramadı. Azela başını dışarı çıkardı ve arabanın penceresinden dışarı baktı. Yaşadığı Todd malikanesi bir anda küçük bir noktaya dönüştü ve uzakta kayboldu.
"Pişmanlığın var mı?"
Zagnac, gözlerini pencereden güçlükle ayırabilen Azela'yı görünce ihtiyatla sordu. Çok dikkatli bir sesti. Zagnac'ın sorusuna cevap vermeden uzun süre pencereden dışarı baktı ve ancak Todd'un malikanesi gözden kaybolunca düzgün bir şekilde oturabildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hikaye Henüz Bitmedi
ChickLitMutlu son sandığım hikayemin sonu mahvoldu. "Boşanalım, biz." Benden başka bir kadına aşık olan kocam beni fena halde ayaklar altına aldı. Ufalanıp ölümü seçen karşımda, Parıldayan mor gözlü bir şeytan, Dük Perial belirdi. "Benimle sözleşme imzalar...