"Bakma."
Lane'e bakmaya devam ederken, Zagnac'ın sert sesini kulağında duyabiliyordu.
Yukarıya baktığında ifadesi buz kadar soğuktu. Bir şey hakkında endişeleniyormuş gibi görünüyordu ya da hoşlanmadığı bir şey vardı. Azela sormak istediği soruyu göğsüne gömdü ve sonra başını tekrar çevirip önüne baktı.
İçeri girdikleri ahşap kapıyı açtığında, gıcırtılı, eski bir ses duydu ve tekrar dışarı çıkıp aydınlık, gün ışığına çıkan sokağa çıkabildi.
"Lütfen anlayın. Lane'in insan dünyasında çok az deneyimi var. İnsan olmayan ırklar için hayat uzundur. Ruhlarla yapılan sözleşmelerin yaygın olmasının nedeni budur… Muhtemelen bunu kötü anlamda söylememiştir.”
Dışarı çıkar çıkmaz Zagnac sanki onu rahatlatmak istercesine dostane bir sesle nazik bir şekilde konuştu. Aslında o kadar da kötü hissetmese de bu sesi duyan Azela sakinleşti ve sessizce başını salladı.
"Beni yemenin vakti geldi mi?"
"Ne?"
"Çünkü Lane bunu daha önce söylemişti."
Zagnac elini kaldırıp gözlerini kapatmadan önce küçük bir iç çekti. Zaten beklendiği gibi şaşırtıcı da değildi. O günün geldiğini düşünürken sadece sakinlik vardı.
“Görünüşe göre hayatta düşündüğümden daha erken pişmanlıklar buldum. Eskort şövalyen olmak için seni başkente kadar takip ettim ama sana yardımcı olamadığım için üzgünüm.”
"…Henüz değil."
"Ne?"
Azela sakin göründüğünde elini gözlerinden kaldırdı ve alçak sesle iç çekti. Ona bakışları bir şekilde öfkeyle doluydu. Zagnac elini kaldırdı, çenesinin ucunu kaldırdı ve alçak, duygusal bir sesle konuştu.
"Hala kızgınsın."
“….”
"Henüz yemek yeme zamanı değildi. Lane, o asla bir insanla sözleşme yapmadı o yüzden neyden bahsettiğini gerçekten bilmiyordu. Endişelenmeye gerek yok."
"Gerçekten mi?"
"Yani daha gidilecek çok yol var."
Zagnac bu son sözleri sanki kendi kendine konuşuyormuş gibi mırıldandı ve titreyen gözlerle sessizce Azela'ya baktı. Gözlerindeki bakış ve duygu dolu ses karşısında kalbi yeniden atmaya başladı.
Gerçekten hala kızgın mıydı? Azela yanaklarını kızartıp başını eğdi.
Bir an sessizlik oldu. Duygularını açığa vurduğu için utanmıştı, bu yüzden hiçbir şey söylemedi. Başı eğik bir şekilde ona bakan Zagnac ağzını açarken öksürdü.
“…Yüklenicinizi Lane olarak değiştirmeyi aklınızdan bile geçirmeyin. Ben sizin müteahhitinizim."
"Evet?"
Azela onun saçma sözlerine karşılık verdiğinde, o da sert bir ses tonuyla cevap verdi.
"Daha önce Lane'e neredeyse aşık oluyordun."
“Bu...”
Çünkü ele geçirildiğini bile bilmiyordu.
Azela dudaklarını kapattı ve onu çürütmek istediği sözleri yuttu. Daha önce tatminsiz görünmesinin nedeni bu muydu? Nedense kalbinin bir köşesi gıdıklandı ve gülmeden edemedi.
Ancak Zagnac hâlâ açık sözlüydü.
“Benden hiçbir şey istemediğini söylemiştin… Kılıcı görür görmez açgözlü oldun.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hikaye Henüz Bitmedi
Genç Kız EdebiyatıMutlu son sandığım hikayemin sonu mahvoldu. "Boşanalım, biz." Benden başka bir kadına aşık olan kocam beni fena halde ayaklar altına aldı. Ufalanıp ölümü seçen karşımda, Parıldayan mor gözlü bir şeytan, Dük Perial belirdi. "Benimle sözleşme imzalar...