“Arkadaki ipi kendi başına nasıl çözeceksin? Bütün hizmetçileri kovdum, burada sadece sen ve ben varız, endişelenmeyin.”
"Sto, kes şunu!"
Azela aceleyle bağıran sesine rağmen durmadı.
Livia vücudunu büktü ama bu Azela'yı yenmesi için yeterli değildi. Tüm bağcıkları çözerken Livia'nın vücuduna sarılan elbise yere düştü.
“….!”
Azela'nın gözleri önce büyüdü, sonra kısıldı... Beklendiği gibi oldu. Aynı anda Livia gözlerini sıkıca kapattı ve elleriyle kendini kapattı.
“…Yapma, bakma.”
Kız kızarmış yüzünü indirdi ve elleriyle kendini daha da kapatarak yavaşça fısıldadı. Vücudu neredeyse hiç et kalmamış, yara izleri ve morluklarla kaplıydı. Azela, morlukların olmadığı bir yer bulmakta zorlandı.
Livia'yı hayrete düşürecek şekilde omzundaki yeni gibi görünen yara izini nazikçe sildi.
“ Ah! ”
Yaralar acıdığında Livia gözyaşı döktü ve küçük bir inilti çıkardı. Azela, sadece duyarak acıyı ifade eden ses ile aceleyle elini geri çekti.
"Bunu kim yaptı?"
“….”
“Prenses'e kim cesaret edebilir ki…”
Livia titreyen sesine rağmen cevap vermedi. Cevap vermek istemiyormuş gibi başını salladı. Prenses'e bu kadar zulüm yapabilecek biri var mıydı?
Azela kaşlarını çattı.
Bunu ona yapabilecek çok az kişi vardı: İmparator, İmparatoriçe dahil cariyeleri ve Chises dahil erkek kardeşleri... İşte bu kadardı.
“….”
Yani sırf Livia kim olduğunu söylediği için Azela ona yardım etmek için hiçbir şey yapamadı.
Askıya astığı elbiseyi çıkaran Azela, yaralarını sarmak için aceleyle Livia'nın üzerine giydi. Şans eseri biraz daha büyük olmasını beklediği elbise kıza tam oturmuştu. Azela yere düşen küçük elbiseyi ayaklarıyla hafifçe tekmeledi.
“…Lütfen bunu diğerlerinden bir sır olarak saklayın.”
Livia, elbisesinin düğümünü atarken tıpkı partide ilk tanıştıkları zamanki gibi ağırbaşlı bir sesle fısıldadı.
Prensese bir şeyler söylemek istese de ne diyeceğini bilmiyordu. Bundan daha fazla endişelenmek saçmalıktı. Bu onun hayatıydı... Azela'nın ne yaşayabileceği ne de sorumluluğunu alabileceği bir hayat. Sonunda kaşlarını çattı ve başını salladı.
"…Evet."
Livia ağır, acı sözleri söylerken hafifçe gülümsedi.
Daha sonra elbisesini değiştirirken ve saçını toplarken hikayesini anlattı, tabii ki onun kadim büyüyü kullanabilen bir cadı olduğu gerçeği dışında. Çünkü Azela ile bu gerçeğe yaklaşmaktan kaçınıyor gibiydi.
Her ne kadar Livia sakin ve neşeli bir şekilde konuşsa da hikaye kesinlikle öyle değildi.
“…İşte bu yüzden o gün Dük Ferial'ı bulmak için partiye gittim.”
Konuşmayı ilk olarak melankolik bir sesle başlatan Livia, sanki böyle konuşacak birine sahip olduğu için kendini iyi hissediyormuş gibi hafif bir gülümsemeyle sözlerini söyledi. Kasvetli yüzünün üzerinde gülümsemesi tamamen çiçek açmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hikaye Henüz Bitmedi
Chick-LitMutlu son sandığım hikayemin sonu mahvoldu. "Boşanalım, biz." Benden başka bir kadına aşık olan kocam beni fena halde ayaklar altına aldı. Ufalanıp ölümü seçen karşımda, Parıldayan mor gözlü bir şeytan, Dük Perial belirdi. "Benimle sözleşme imzalar...