Azela onun sözlerine hafifçe başını salladı ve gülümsemedi. Bunun üzerine Sylvia elindeki çantayı ona fırlattı.
"İddialı sürtük."
Artık bir kontes olan Sylvia'nın artık bir hiç olan Azela'dan daha yüksek bir unvana sahip olduğu doğruydu, ancak bir kişiye yönelik 'sürtük' ifadesi soylular arasında kullanılmayan düşük seviyeli bir ifadedir.
Yanında duran Findar, şaşkın bir yüzle aceleyle Azela'ya baktı. Sadece çantayla vuruldu ama ciddi şekilde yaralanmadı. Findar kızgın bir yüzle Sylvia'yı uzaklaştırmaya çalıştı ama Azela onu durdurdu. Daha sonra Sylvia'nın yerdeki çantasına baktı.
"Pahalı bir çanta."
Azela duygusuz bir bakışla çantaya baktı, sonra ayağını kaldırıp sertçe çiğnedi.
"Azela!"
Çok sevdiği çanta Azela'nın ayakkabısı tarafından feci şekilde çiğnendiğinde Sylvia şok olmuş bir bakışla yüksek sesle bağırdı.
"Bu değer verdiğin bir şey miydi? O zaman geri vereceğim."
Bunu söyleyerek, ezilen çantayı Sylvia'ya doğru hafifçe tekmeledi. Çanta zaten dağınıktı. Ayakkabı izleri yüzünden kirliydi ve çantanın üzerindeki güzel süsler darmadağınıktı. Sylvia çantasının korkunç bir şekilde yattığını gördü.
"Ne yapıyorsun? Onu al."
“….!”
"Ona değer verdiğini söylemiştin. Onu almalısın… Tıpkı terk ettiğim kocamı aldığın gibi.”
“Azela, sen…”
“Sonuçta, toplamak senin uzmanlık alanın.”
Azela'nın sözleriyle her yerden yüksek sesli kahkahalar ve alaylar geliyordu. Sonunda Sylvia daha fazla dayanamayıp arkasını döndü ve butikten hızla çıktı. Belki de sonunda burada kimsenin onun yanında olmayacağını anladı.
"Bayan Vellista, harikasınız!"
"İlk etapta bu söylentilere inanmadım."
Sylvia butik mağazadan çıkarken bekleme odasında oturan genç bayanlar Azela'ya yaklaşıp onunla konuştu.
Azela tecrübeli bir bakışla onlara baktı.
İfadeleri başlı başına bir göstermelikti. Ona karşı samimi bir sempati ifadesi yoktu, daha ziyade bu hikayeyi ilginç olduğu için beğendiler ve çok dikkat çeken bu hikayenin bir parçası olmak ya da Azela'yı Dük Ferial ile bağlantı kurmak için kullanmak, onu ikna etmek istiyordu. herkesten daha hızlı giyiniyorlar.
Bakışları bunu gösteriyor gibiydi.
Azela, Sylvia'nın geride bıraktığı dağınık çantayı görmek için başını eğdi.
"Findar, o çantayı Todd'un malikanesine gönder."
"Onu çöpe atsak daha iyi olmaz mı?"
“Sylvia onu almadığı için ona göndermek zorundayız.”
Belki de onun acımasız sözlerini iyi karşıladı. Findar genişçe gülümsedi ve başını salladı.
Etrafındaki soyluları hafifçe görmezden gelen Azela, butik dükkânından çıkmadan önce Findar'a döndü ve 'Dük Ferial geldiğinde ona önce konağa döndüğümü söyle' dedi. Zagnac'ın gelmesini beklemek zorunda olmasına rağmen yorulmuştu ve dinlenmek için konağa dönmek istiyordu.
Butik dükkânının konağa olan mesafesi çok fazla olmadığından arabasını çağırmaya karar verdi ve hiç beklemeden ilk önce yola çıktı.
Tam o sırada atın kişnemesiyle birlikte bir araba Azela'nın yolunu kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hikaye Henüz Bitmedi
Genç Kız EdebiyatıMutlu son sandığım hikayemin sonu mahvoldu. "Boşanalım, biz." Benden başka bir kadına aşık olan kocam beni fena halde ayaklar altına aldı. Ufalanıp ölümü seçen karşımda, Parıldayan mor gözlü bir şeytan, Dük Perial belirdi. "Benimle sözleşme imzalar...