Bölüm 105

72 5 0
                                    

"Yanlış bir şey mi söyledim...?"

'Hiçbir mantığı olmayan biri değil.'

Azela aceleyle ağzını kapatan adama bakarak küçük bir iç çekti. Eğer bunu eklemeseydi Zagnac önündeki adamı parçalara ayırmaya hazır olacaktı. Ancak uzun süre adamın sorusuna cevap vermedi.

Zagnac yanıt vermediğinden, geri mi dönmesi yoksa bir yanıt beklemesi mi gerektiği konusunda kararsız görünüyordu.

Sahneyi izlerken dirseğiyle Zagnac'a hafifçe vurdu.

"Ah..."

Başını kaldıran Zagnac, karşısında hala tereddüt içinde olan adama kısaca "teşekkür ederim" dedi ve yanından geçip gitti. Soğuk adımları köşede oturan Prenses Livia'ya doğru ilerlerken bakışları hâlâ soğuktu.

"Zagnac."

Bu niyetin farkında olan Azela aceleyle ceketini çekiştirdi. Az önce ona bal damlayan bir bakışla baktığının aksine, ona elini bırakmasını söyleyen soğuk bir bakışla baktı.

"Prenses bile reddedemezdi."

Sözleri üzerine tek kaşını kaldırdı.

Zagnac durdu ve hâlâ hiçbir şeyden habersiz olarak köşedeki Livia ile onu yakalayan Azela arasında ileri geri baktı. Haha, dudaklarından boş bir kahkaha kaçtı.

"Biliyordun."

Soğuk bakışları Livia'yı bırakıp Azela'ya odaklandı.

O anda ensesi soğudu ve tüyleri diken diken oldu. Onun öldürücü bakışını önünde görünce, onun Livia'ya gitmesine izin vermesi gerektiğini düşündü, ancak bu ona gerçeği söyleyen rakibi için bir düşünceydi.

'Çünkü Zagnac'ın bir şeytan olduğunu bilmiyor.'

"Evet biliyordum."

Azela başını salladı ve yavaşça onu bıraktı. Zagnac ona şaşkın bir bakışla baktı, sonra boş bir gülümsemeyle yüzünü kabaca sildi.

"Neden bana söylemedin?"

"O..."

Azela başını çevirdiğinde Livia'nın yemeğinin her lokmasında onlara baktığını gördü. Böylesine gösterişli bir partide bile kız kendisine verdiği elbiseyi giyiyordu. Görünüşe göre Azela'nın ona verdiği elbise ve ayakkabılar artık onun en değerli ve en güzel kıyafetleri haline gelmişti.

"O?"

Azela bir cevap için acele ederken, Livia'dan gözlerini ayırıp tekrar Zagnac'a baktı ve ardından sanki onu anlamaya ya da sakinleştirmeye çalışıyormuş gibi sözlerini dikkatli ve yavaş bir şekilde açtı.

"Sana söylersem mutlaka bir plan arar ve İmparatora hayır demeye gidersin. O zaman İmparator, Livia'nın bizi önceden bilgilendirdiğini bilecektir. Öyleyse..."

"O zavallı Prenses için daha çok üzüldüğünü mü söylemek istiyorsun?"

Zagnac ona dudak bükerek sözlerini hafifçe kesti.

Onun alayını duyan Azela tekrar dudaklarını yaladı. Kızmıştı... Zagnac'ın kızdığını görmüştü ama Zagnac ona ilk kez kızıyordu. Azela gözlerini genişletti ve onun duygusal figürüne baktı.

"Beklendiği gibi sen de..."

Ağzını kuru bir sesle açarak vücudunu soğuk bir şekilde çevirdi. Zagnac aniden arkasını döndüğünde Azela şaşkın bir bakışla tekrar kıyafetlerini yakaladı.

"İnsanlara güvenmiyorum."

Zagnac onun elbiselerini tutan elini nazikçe tuttu ve çıkardı. Şu anda bile dokunuşu hâlâ nazikti.

Hikaye Henüz BitmediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin