Bölüm 33

224 14 1
                                    

Ona bakan Azela bir sürü mektup ve davetiyeyi kucağına alıp yanındaki şömineye doğru yöneldi.

Göz açıp kapayıncaya kadar oldu.

"Vay, bekle...!"

Uğursuz bir önseziyle irkilen Daniel aceleyle çığlık attı ama o eylemlerini durdurmadı. Bir sonraki an Azela kollarındaki tüm kağıtları düzgün bir şekilde yanan şöminenin alevlerine attı.

Şaşıran Daniel ayağa kalktı ve şömineyi maşayla dürttü, oysa mektuplar ve davetiyeler çoktan alevler içinde kalmıştı.

"Hey, bu nedir!"

Yanmış ve geri alınamayan mektuplara bakarak maşayı yere fırlattı ve bağırdı.

Tepkisine rağmen sakin bir ses tonuyla konuştu.

"Ah, ben de seni kocam olarak görüyorum... Araya tehlikeli yazışmalar girmiş olabileceğinden endişeleniyorum. Okumaktan çok korktum, o yüzden yaktım."

"Eğer önemli bir mektubum varsa, bunu yapmaya nasıl cesaret edersin!"

Bunu söyleyen Daniel, onun yakasını sıkıca kavrayarak çığlık attı. Boynu sıkı ve ağrılı olmasına rağmen, tek kaşını bile kırıştırmayan sakin bir yüzle ona baktı ve dudaklarına nazik bir gülümseme yerleştirdi.

"Yani demek istediğim bu. Bana önemli bir mektup gelse ne yapardın?"

"Azela...!"

Adını yüksek sesle söyleyen Daniel sonunda öfkesini tutamadı ve büyük, hantal elini kaldırdı.

Sanki her an onun yumuşak yanağına vuracakmış gibi hissetti ama o sakindi. Azela havaya yükselen ele baktı ve dudaklarından birini kaldırdı, ardından bir gülümsemeyle yavaşça ağzını açtı.

"Bana vurman doğru mu?"

"...Ne?"

"Bir 'metres' getirip beni görmezden gelip yazışmalarıma baktığında söyleyebileceğim hiçbir şey yok... Ancak bu meşru bir boşanma nedeni olur."

Azela bunu söylediğinde dişlerini sertçe sıktı. Havaya yükselen eli dayanılmaz bir öfkeyle titriyordu.

Yine de Daniel ona vuramadı.

O haklı. Saldırı, İmparatorluk içinde oldukça ciddi bir sorundu. Meşru bir boşanma sebebiydi ve eğer saldırı kanıtlanırsa Azela'ya yüklü miktarda nafaka ödeyip, sahip olduğu her şeyden vazgeçtikten sonra boşanmak zorunda kalacaktı.

"Bana vurmak istiyorsan vur. Kaybedecek hiçbir şeyim yok."

Azela sakin bir şekilde gözlerini kapatırken parlak bir şekilde gülümsedi. Daniel bunu gördü ve elleri güçle doluydu.

Bir an sessizlik oldu. Sylvia ikisine baktı, hiçbir şey söylemeden dudaklarını ısırdı ve endişeli gözlerle onlara baktı. Ancak sonunda Daniel'in tasmasını bırakmasıyla durum sona erdi.

Onun elini zorla indirdiğini gören Azela gülümseyerek başını salladı ve sakin bir şekilde konuştu.

"Bu doğru. Çünkü hâlâ Todd ailesinin en önemli işinden sorumluyum."

"...."

"Todd ailesine büyük bir kazanç sağlamak için elimden gelenin en iyisini yapmalıyım, değil mi?"

Yüzü öfke ve yenilgiyle karardı. Sadece bu kadar... Bu kadar provokasyona rağmen çok öfkeliydi. O kadar öfkeliydi ki Azela'nın sözlerine bir kez bile karşı çıkamadı ve ona istediğini yapamadı.

'Henüz değil.'

Daniel yumruklarını sıkıp yanan şömineye bakarken Azela parlak bir şekilde gülümsedi.

Hikaye Henüz BitmediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin