"Eğer beni gerçekten sevseydin."
“….”
“Seni terk edersem beni öldürme Daniel.”
“….!”
Bir metresin sonu her zaman ölümdü; ya fikrini değiştiren adam tarafından öldürülmek ya da karısı tarafından öldürülmek.
Daniel onun sözleri karşısında dudaklarını açamadı.
"Güle güle Daniel."
Sylvia selamlaşarak konaktan ayrılırken boş konakta yalnız kaldı.
* * *
"Bu nasıl oldu…"
Işık patlamaları arasında Zagnac kibirli bir bakışla dizlerinin üzerine çöktü.
Livia büyüyü söylemeyi bitirdiğinde salonu dolduran ışık yavaş yavaş kayboldu ve oda sessizleşti.
Livia, hayatında ilk kez kadim büyüyü doğru bir şekilde kullandıktan sonra yere yığılmıştı ve gözlerini zar zor açabiliyordu. Sanki yakında yok olacakmış gibi zayıf nefes almasına rağmen gözleriyle Azela'yı aradı.
'Azela.'
Azela gözleri kapalı yerde yatıyordu. Neyse ki figürü kaybolmadı. Eğer ruhu kaybolursa bu onun formunun kalacağı anlamına mı geliyordu? Ölmüş müydü, yoksa hâlâ nefes alıyor muydu?
Kontrol etmenin hiçbir yolu yoktu.
Bu düşünceyle Livia'nın kuru gözlerinden yaşlar aktı. Başarısız olursa ona yardım edemediği için pişmandı, başarılı olursa da onu öldürdüğü için pişmandı. Öyle ya da böyle, sadece üzgündü.
"A...zela."
Aynı zamanda Zagnac diz çökerken vücudunda çok zayıf bir ışık belirdi ve kayboldu. Elleri titriyordu. Tüm hayatı boyunca korku hakkında hiçbir şey bilmeden yaşamış olmasına rağmen artık çok korkmuştu.
Bulanık olan vücudunun daha net hale geldiğini hissettiğinde korktu.
"Azela."
Azela'nın adını tekrar seslenmesine rağmen cevap vermedi. Zagnac bunun çirkin olduğunu bilmesine rağmen elleri ve dizleri üzerinde yere düşen Azela'ya doğru sürünerek ilerledi.
“…Azela.”
Onu sarsmak istiyordu ama yapabileceği tek şey onun adını tekrar söylemekti. Ya onu salladıysa ve kız uyanmazsa? Ya eline dokunduysa ve sadece soğuktuysa?
Sadece endişeli ve endişeli hissediyordu.
Ona bakan Zagnac, çok geçmeden gözlerini kanepeye yığılmış olan Livia'ya çevirdi. Gözlerini zar zor kırpabilen Prenses o kadar çok ağlıyordu ki kanepe ıslanmıştı.
"Ne oldu?"
“….”
"Ne oldu? Hayatının söndüğünü hissettim. Neden yeryüzünde…"
Onunla tartışmak üzere olan Zagnac, gözünü düşen Livia'nın yanında duran kitaba çevirdi. Aşina olduğu bir kitaptı. Kitaba bakarken ifadesi bozuldu ve yumrukları sımsıkı kenetlendi.
Kitabın kaynağını sormadan söyleyebilirdi... Lane'di.
Zagnac alnına dokundu. Görünüşe göre geçen sefer yine Lane tarafından hazırlıksız yakalanmıştı.
Livia'ya kaşlarını çattı.
"…Başardın mı?"
Livia onun sorusuna cevap vermeden gözlerini hareket ettirdi. Bu onun bilmediği anlamına geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hikaye Henüz Bitmedi
Literatura FemininaMutlu son sandığım hikayemin sonu mahvoldu. "Boşanalım, biz." Benden başka bir kadına aşık olan kocam beni fena halde ayaklar altına aldı. Ufalanıp ölümü seçen karşımda, Parıldayan mor gözlü bir şeytan, Dük Perial belirdi. "Benimle sözleşme imzalar...