Tatlı kokunun yanı sıra henüz zehirden arındırılmamış alkol kokusu da vardı.
Gözlerini hafifçe açtığında Zagnac'ın gözleri kapalı, kırmızı bir yüzle kendisine odaklandığını görebiliyordu. Bu, normalde asla göstermeyeceği, yalnızca kendisinin görebileceği bir ifadeydi. Sarhoştu ve her zamankinden daha sabırsız ve daha sertti.
Aceleci bir el ile Azela'nın elbisesini karıştırırken soğuk elini içeri soktu.
Nazik dokunuşu aniden kayboldu ve sert eli göğüslerini sıkıca kavradı. Her zamanki nezaketinin aksine, işaret ve orta parmaklarıyla uçları biraz daha sıkıp büktü.
Azela'nın dudaklarından zevkle ıslanmış bir inilti kaçtı.
"Ah-ah...!"
Kafasında şimşek çakmış gibi hissetti.
Omuzlarından aşağı doğru iniyormuş gibi görünen elbiseyi zar zor kavrayan Azela, her şeyi onun eline bıraktı. Ateşli erkekliği sanki patlamak üzereymiş gibi yanıyordu. Zagnac erkekliğini onun uyluğuna bastırarak sıcak bir nefes verdi.
Aceleci eli Azela'nın eteğini sıvadığında yine serin bir esinti kalçalarından geçerek onu uyardı: 'Burası dışarıda, unutma.'
Ancak ısınır ısınmaz aklına hiçbir düşünce gelmedi.
Zagnac, Azela'nın köprücük kemiğine doğru sıcak bir nefes vererek sol uyluğunu kaldırdı. Derin bir nefes alarak açık ve bariz duruşu karşısında irkildi. Ama çok geçmeden, yumuşak parmaklarıyla gizli yerini harekete geçiren dokunuşuyla başını geriye doğru eğdi.
Azela sanki dökümlü elbisesini kaybedecekmiş gibi elini tekrar tekrar sıktı ve işte o zaman...
"...Majesteleri Prenses Livia burada!"
"Prenses Livia!"
Parti salonundan tanıdık bir isim duyuldu. Azela ve Zagnac da bu ismi duyduktan sonra tüm hareketlerini bırakıp birbirlerine baktılar. Gürültülü parti salonu bir anda sessizliğe büründü ve yalnızca performansın sesi duyuldu.
Yine soğuk bir rüzgâr esti. Belki de iç mekanın sessiz olması nedeniyle, pencerelerin kapalı olduğu terasta bile içeriden gelen tüm sesler net bir şekilde duyulabiliyordu.
"Hepinizle tanıştığıma memnun oldum. Buraya birisiyle tanışmaya geldim..."
Performansın sesi kısık sesle kesildi. Parlak ve sevimli görünen bir sesti ama açıkça ağırbaşlıydı. Azela farkında olmadan nefesinin dışarı sızmasından korkarak nefesini tuttu. Parti salonunun içi ve teras da bir süre sessiz kaldı.
Ve yine o vakur ses kısık sesle duyuldu.
"Dük Ferial nerede?"
Prenses Livia'nın sorusu kulaklarına ulaşınca Azela'nın aklı başına geldi.
'Deli Deli.'
Lekeli dudaklarını elinin tersiyle silen Azela, aceleyle Zagnac'ı itip dökümlü elbisesini yakaladı. Kendisini arayan Prenses Livia'yı duyduğunda kaşları da çatılmıştı. Orada nefes aldığını duymasınlar diye burnunu ve ağzını avuçlarıyla kapattı.
Bir dakikalık sessizliğin ardından parti salonundan Prenses Livia'nın sesi duyuldu.
"...Görünüşe göre burada değil."
"A, kısa bir süre önce Kontes Todd'la birlikte oraya gitti..."
Azela kendisinden bahseden bir kadın sesi duyunca gözlerini sımsıkı kapattı. İnsanlar kesinlikle Zagnac'ı aramaya giderdi. Öyle olsa kırmızı perdeleri indirilmiş kapalı terasa mutlaka dikkat ederlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hikaye Henüz Bitmedi
ChickLitMutlu son sandığım hikayemin sonu mahvoldu. "Boşanalım, biz." Benden başka bir kadına aşık olan kocam beni fena halde ayaklar altına aldı. Ufalanıp ölümü seçen karşımda, Parıldayan mor gözlü bir şeytan, Dük Perial belirdi. "Benimle sözleşme imzalar...