" Ah... Ah, Azela... "
Baygın bir sesle Azela'nın adını seslendi. Güzel bir sesti.
Sesinin o kadar alçak olduğunu görünce gülümsedi ki, sesinin ne kadar alçak olabileceğini merak etti. Bir süredir elini hareket ettiren Azela, et sütununun kalın bir şekilde kıvrıldığını gördü. Daha sonra eğilip dudaklarını onun üzerine koydu.
Sıcak nefes hareket ederken Zagnac gözlerini sıkıca kapattı.
“ K-ah! ”
Ancak yine de hiçbir şey yapmadı. Giderek kalınlaşan alt bedeninin aksine, titreyen yumruklarını sımsıkı sıkarak her şeyi Azela'ya emanet etti. Azela dalgalı saçlarını bir yana atıp dilini yuvarladı.
Ağzında yuvarlanan eti giderek ısınmaya başladı.
" Ah , Azela."
Belki de Zagnac buna daha fazla dayanamadı, sonunda vücudunun üst kısmını kaldırdı ve onu kanepeye yatırdı ve dilini sertçe dudaklarının içine soktu. Daha sonra eli hızla Azela'nın kıyafetlerini çıkardı. Zaten onun okşamasına ihtiyaç duymayacak kadar ıslanmıştı.
Elini Zagnac'a doğru uzattı.
"…İçine koy."
İnlemeyle karışık sesi yeterince erotikti. Zagnac, Azela'yı belinden kaldırdı ve onu kendine çekerek etini onun açıklığına getirdi. Bir an bile ara vermeden, sertçe içeri itti.
“ Hı hı! ”
Adam yoğun bir şekilde içine girdiğinde Azela yüksek sesle inledi. Alışılmadık bir şekilde inlemelerini saklamadı. Adamın tükürdüğü inlemelerin kulağa hoş geldiğini anlayınca geri durmamaya karar verdi. İnlemeler salonu doldurdu.
Pencereye çarpan şiddetli yağmurun sesi inleme sesiyle bastırılmış ve artık kulaklarında duyulamıyordu.
" Ha-hı... güzel, güzel."
Zagnac'ın kulağına gizlice fısıldadı, acımasız saldırı karşısında duyularını geri kazanamadı. Sesini duyan Zagnac onu daha da derinden deldi ve o da onun sıcaklığına karşılık vererek ayağa fırladı.
Zagnac'ın her zamankinden daha derin ve cesur olan etini görünce gözlerinden yaşlar aktı.
"Ağlama."
Üzerine eğildi ve diliyle Azela'nın gözyaşlarını yaladı.
İşin tuhafı, davranışları hiç de kirli gelmiyordu. Zagnac hızla kalçalarını itti. Azela, ara vermeden gelip giden hareketlerinden tuhaf bir şekilde bunaldığını hissetti. Biraz önce yaptıkları konuşmadan dolayı olsa gerek.
"…Sen de."
Azela inlemesini bastırdı ve Zagnac'ın ağlamama isteğine yumuşak bir şekilde karşılık verdi. Her durumda, ne zaman olursa olsun ağlamamalı. Zagnac uzandı ve sanki aralarında hiçbir boşluk kalmayacakmış gibi sıcak Azela'yı kendi kollarına aldı.
Pencerenin dışındaki yağmur daha da şiddetli yağıyordu.
* * *
"Bugün kapalı."
Akşamın ilerleyen saatlerinde, yağmur yağarken, butik dükkanını toplayan Findar, kapıyı açan zil sesiyle başını kaldırdı ve kayıtsızca konuştu. Ancak elinde ıslak bir şemsiye tutan tanıdık bir yüz görünce elindeki süpürgeyi düşürdü.
"Bünyamin!"
Findar, uzun zamandır görmediği ailesinin kollarına koştu. Elindeki şemsiyeyi yanına bırakan Benjamin, kollarını açarak kız kardeşine sıcacık sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hikaye Henüz Bitmedi
ChickLitMutlu son sandığım hikayemin sonu mahvoldu. "Boşanalım, biz." Benden başka bir kadına aşık olan kocam beni fena halde ayaklar altına aldı. Ufalanıp ölümü seçen karşımda, Parıldayan mor gözlü bir şeytan, Dük Perial belirdi. "Benimle sözleşme imzalar...