Azela başını sallar sallamaz Zagnac anlaşılmaz bir bakışla sordu. Alnından bir damla ter aktı.
“Görünüşe göre yanılıyorsun… Artık şeytanla bir anlaşma yaptın. Ben insan değilim.”
"Biliyorum."
“İnsan dilinde… Evet, 'Tanrı'ya yakın manevi bir varlık olmalıyım.”
"Siz bunu söylemeseniz bile ben yeterince şey biliyorum. Yatak odama gelişigüzel girdiğin andan itibaren böyle görünüyorsun.
Azela gülümseyerek cevap verdi.
Elini uyuşturan kılıç hissi bir anda yok oldu. Avucundan geriye kalan tek şey onun sıcak vücut ısısıydı. Sanki vücudundaki tüm sıcaklık yüzüne hücum ediyordu.
“O halde neden yapmamı istemiyorsun?”
Zagnac olduğu yerde durdu, bakışlarını indirdi ve kaşlarını çattı. Öfke nöbeti geçiren küçük bir çocuğa benziyordu ve gözlerini ondan alamıyordu. Bir sonraki an başını kaldırdı ve Azela'ya yaklaştı.
"Her insan benden bir iyilik ister; birini öldürün, birine acı verin, birine ölecek kadar acı çektirin."
İşaret parmağıyla çenesinin ucunu kaldırdı. Sıcaktı... Elinin değdiği vücudunun her yeri tehlikeli derecede sıcaktı. Bu şekilde eriyebileceğini düşünecek kadar sıcaktı.
“…Peki, dinliyor musun?”
diye sorduğunda ifadesi bir anda aydınlandı.
Yüzünde parlak bir gülümsemeyle başını salladı ve yüksek sesle şöyle dedi: "Elbette...! Onun için varım! Benim müteahhitten aldığım kadar müteahhidin de benden bir şeyler alması gerekiyor ki birbirimize muhtacız!”
Zagnac, heyecan ve beklenti dolu bir bakışla Azela'ya baktı. 'Hadi, bana ne istediğini söyle, bana ihtiyacın olduğunu söyle', tüm vücuduyla bunu bağırıyormuş gibi görünüyordu.
Bunu görünce gülümsedi ve başını salladı.
"Eğer elde ettiğim buysa şimdilik bu kadar yeter."
“…Sen diğer insanlardan çok farklısın. Ne yapacağımı bilmiyorum.”
Ona karmaşık bir bakışla tekrar baktığında mor gözleri karışık duygularla doluydu.
“Neden kolay yolu seçmiyorsun… Neden kendi başına zor yolu seçtiğini bilmiyorum. Sana istediğin her şeyi verebilirim."
"Çünkü ben yapmadım."
"Ne?"
“Bu benim intikamım değil… Kendi ellerimle kurduğum Todd ailesini kendi ellerimle yok etmek istiyorum. Daniel'ın önümde diz çöktüğünü görmek istiyorum ve Sylvia'yı da...'
Azela bir anlığına sözlerine ara verdi ve titreyen kirpiklerini nazikçe kapattı. Zagnac sessizce ona baktı.
Kapatılıp tekrar açılan mavi gözleri berraktı.
"Sylvia... Her şeyini kaybetmiş olan Daniel'la birlikte düşüşünü görmek istiyorum."
Zehirle dolu korkunç bir bakıştı bu. Zagnac farkında olmadan dudaklarının kenarına bir gülümseme yerleştirdi çünkü gözleri sadece bakınca bile tüylerini diken diken edecek kadar keskindi. Yüzüne heyecan yayıldı.
Azela bakışlarını başka tarafa çevirdi ve işaret parmağıyla hafifçe göğsüne dokunup gülümsedi.
“Sana yer yok Zagnac. Bu benim hikayem."
“….!”
Heyecan verici bir duygu yayıldı bedenine. Bunu görünce yüzünde heyecan dolu bir ifade oluştu. İlk defa böyle oluyordu... Tanrı'nın güçlerini reddeden, sadece onun elini tutmak isteyen bir insan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hikaye Henüz Bitmedi
ChickLitMutlu son sandığım hikayemin sonu mahvoldu. "Boşanalım, biz." Benden başka bir kadına aşık olan kocam beni fena halde ayaklar altına aldı. Ufalanıp ölümü seçen karşımda, Parıldayan mor gözlü bir şeytan, Dük Perial belirdi. "Benimle sözleşme imzalar...