Bölüm 107

70 6 0
                                    


"Majesteleri."


Sıcak ve samimi bir ortamda gülümseyen Zagnac sonunda ağzını açtı. Herkes ne diyeceğini merakla nefesini tutarken dudaklarına baktı.


Bu sırada Livia, Azela'yı aramak için başını çevirdi. Uzaktan Azela'nın kendisine ve Zagnac'a baktığını görünce acı bir şekilde gülümsedi. Bu, Livia'nın ona karşı yapabileceği en düşünceli ve nazik davranıştı.


"Prenses Livia ile evlenemem."


Ancak sıcak atmosfer Zagnac'ın sözleriyle kısa sürede bozuldu.


Kendilerini tebrik edenlerin yüzlerindeki ifade bir anda şoka dönüştü. Sessiz parti salonunda tek bir ses bile duyulmuyordu. Sadece birinin yutkunma sesi duyuluyordu.


"...Şimdi ne var?"


İmparator yüzü soğuk olduğundan alçak, alçak bir sesle konuştu.


Azela bu kadar çok insanın önünde görülen ölümcül bakış karşısında irkildi ve Zagnac'ın arkasına koştu.


"Fa, baba!"


Canlı bakışla karşılaşan Livia aceleyle Zagnac ile İmparator'un arasında durdu. Başını tedirgin bir şekilde sallayarak Zagnac'ın ceketinin kolunu çekiştirdi. Gözlerinde İmparator'a karşı bir iyilik olmadığını söyleyen bakışı görünce soğuk bir şekilde Livia'nın elini tokatlayarak ondan uzaklaştırdı.


"Prenses Livia'nın bunu zaten bilmesi gerekir."


"Ne?"


"BENCE..."


Zagnac bakışlarını arkasında, elleri onun beline dayalı olan Azela'ya çevirdi. Hiç tereddüt etmeden elini ona doğru uzattı ve herkesin gözleri ona döndü.


"Çünkü bu kadına aşık oldum."


"Deli..."


Partide yalnız kalan Azela içini çekti. Çünkü Zagnac bu saçma sözleri söylediğinde İmparator bile buna daha fazla dayanamamıştı. Böylece yüzünü tamamen kaybetmiş olarak Zagnac ve Livia'yı onlarla konuşmak için ofisine götürdü.


Azela, eskort şövalyesi olarak doğal olarak onu takip etmeye çalıştı ama Zagnac'ın ısrarı yüzünden bunu yapamadı.


"Sorun değil. Bu sefer İmparator tarafından o kadar çok insanın önünde çağrıldım ki bana zarar veremedi. Burada partinin tadını çıkarın. Yakında geri geleceğim."


Bunu söyleyerek İmparatoru takip etti.


Azela yeniden uzun bir iç çekti ve tatlı şampanyasından bir yudum aldı.


Hikaye Henüz BitmediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin