Bölüm 45

213 18 0
                                    

Lina, Sylvia'ya dehşet dolu gözlerle baktı. Sonunda, tuttuğu gözyaşlarına boğuldu ve gözyaşları kırmızı yanaklarından aşağı süzüldü.

Gözyaşlarını izleyen Sylvia oturduğu sandalyeden kalktı ve dizlerinin üzerine çöken Lina'ya yaklaştı. Dehşete kapılan Lina, ona yaklaşırken bakışlarını indirdi ve gördüğü manzara karşısında titredi.

Sylvia, güzel uzun parmaklarıyla ıslatılmış turuncu saçların arasından yavaşça geçti.

"Lina."

"Evet, evet... Bayan Sylvia."

"Ben değil, Azela'nın hizmetçisi mi olmak istiyorsun?"

"O değil! Bunu hiç düşünmemiştim!"

Dostça ama ürkütücü sorusuna yanıt olarak Lina aceleyle başını kaldırdı ve inkar eder biçimde başını salladı. Ancak Sylvia'nın dudaklarında hala hoş bir gülümseme vardı.

O kadar güzel, melek gibi bir gülümsemesi vardı ki.

“…Azela'nın sevdiği bir hizmetçi vardı. Onun da senin gibi turuncu saçları var."

Lina'nın ıslanmış ıslak saçlarına tek tek dokunurken yavaşça mırıldandı.

Lina malikaneye gelmeden önce oldu bu yüzden Sylvia'nın sözlerini anlayamadı ve sessiz kaldı. Saçlara bakan Sylvia bakışlarını çevirerek yüzüne baktı. Daha sonra uzun elini kaldırdı ve kızın yumuşak yanağını okşadı.

“…O çocuğa çok benziyorsun, Lina.”

"Bayan Sylvia."

"O çocuğa ne olduğunu bilmek ister misin?"

Sylvia, Lina'nın yüzüne yaklaştı ve yavaşça fısıldadı. Onu uyandıran bir sabah kuşunun sesine benzeyen tatlı bir sesti ama ses tonu ürkütücüydü.

Lina gözyaşlarını damlatıp cevap vermeyince Sylvia kızın yanağına dokunan elini büktü. Uzun tırnakları narin kızın yanaklarında yara izleri bırakıyordu ama Lina kaşlarını kırıştırmıyordu. Sadece eteğinin tutuşunu sıkılaştırdı.

"…O öldü."

"...!"

"Nasıl öldüğünü bilmek ister misin?"

"Ben, ben yanılmışım Bayan Sylvia."

"Onu benim öldürdüğümü düşünüyorsun."

"Hayır hayır…! Melek gibi olan Bayan Sylvia'nın böyle olmasının mümkün olduğunu düşünmüyorum."

Sylvia başını eğdi ve Lina'nın kulağına yaklaştı.

Ve hâlâ hassas olan kulaklarını sertçe çekti. Sylvia'nın uzun tırnaklarını acımasızca çekiştirmesi Lina'nın kulağından kan damlamasına neden oldu. Yırtık derisi canını acıtacakmış gibi görünüyordu, ancak kız büyük korkudan dolayı herhangi bir acı hissetmiyormuş gibi görünüyordu.

Sylvia kulağını çekmeyi bıraktı ve yavaşça kızın kulağına fısıldadı.

“…Aslında onu öldürdüm.”

“….!”

"Daniel'a... Ondan onu öldürmesini istedim."

Lina'nın titreyen gözleri farkında olmadan ona döndü. Göz göze gelen Sylvia o kadar güzel gülümsüyordu ki. Öyle güzel bir gülümsemesi vardı ki gözlerini kamaştırıyordu; burası cennet olsa kendisi de bir melek olurdu.

Lina'nın iki gözü korkuyla doldu.

* * *

Kılıçların çarpıştığı ferahlatıcı ses uzun süre çınladı. Bir saatten fazla süren kılıç sesi hiç bitmeyecek gibiydi. Kime ait olduğunu bilmeyen, terden sırılsıklam olmuş nefes alma sesi eğitim salonunu doldurdu.

Hikaye Henüz BitmediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin