'Dük Ferial', Başkent'te tanınmış bir adam olmasına rağmen henüz resmi olarak selamlamadığı bir adamdı. İmparatorun güvenini kazanarak kısa sürede hızla iktidarı ele geçirdi ve herkesin izlediği sosyal dünyanın merkezi haline geldi.
Son zamanlarda çeşitli işlerle uğraştığını duymuştu ve neyse ki hepsi bir servet kazanmayı ve hatta insanların kıskançlığını kazanmayı başardı.
'…Böyle bir adam neden bu şehrin eteklerindeki konağımıza gidiyor?'
Azela başını yana eğdi.
Bu tür insanların genellikle bir planı vardır ya da içleri karanlıktır. Aynı zamanda bir iş adamı olarak da başarılıydı, bu yüzden dili adeta bir yılana benziyordu. Sanki savaşa gidiyormuş gibi olağanüstü bir ifadeyle adımlarını hızlandırdı.
Salona ulaştığında onu bekleyen bir hizmetçi kapıyı ardına kadar açtı. Azela'nın salona girer girmez durup derin bir nefes almaktan başka seçeneği yoktu.
"Kontes Todd."
Çay içerken kanepede zarif bir şekilde bacak bacak üstüne atmış oturan bir adam hemen gözüne çarptı. Yüzündeki ilginç ifadeyle, kolaylıkla taşması alışılmadık bir durumdu. Giyindiğini unutan Azela, farkında olmadan gözlerini ovuşturdu.
Çünkü dün gece pencere pervazına tırmanan ve şimdi burada oturan adam oydu.
“Nasılsın burada…?”
Ona bakarken yüzünde şaşkın bir ifadeyle ağzı açıldı.
Soru üzerine sakince omuzlarını silkti. Aralarında tuhaf bir bakışla kanepede oturan Daniel, ifadesini kırıştırıp sırasıyla Azela ve Dük Ferial'a baktı.
"Azela, Dük Ferial'ı tanıyor musun?"
“…Bu kişi Duke Ferial mı?”
Azela ona inanamayarak titreyen gözlerle baktı. Onu yanıltmadı. Açıktı. Karanlıktan daha koyu siyah saçları ve hatta karşılaştığında içinden çıkamadığı labirent gibi mor gözleri…
Dün pencere pervazının üzerinden atlayan 'şeytan' olsa gerek. O kadar şaşırmıştı ki hiçbir şey söyleyemedi, sadece ağzını açtı. Onu böyle gören Daniel ona yaklaştı ve omzuna dokundu.
"Sorun ne?"
Daniel'i görünce yeni uyanan Azela, titrek bir ifadeyle onu kibarca selamladı.
"Ben Azela Todd'um."
Bundan sonra ne söylenir? Tanıştığıma memnun oldum…?
Ne diyeceğini bilemeden donakalarak başını eğdi ve yanında duran Daniel hoşnutsuz görünüyordu.
"Tanıştığıma memnun oldum."
Onu ilk selamlayan kişi diğer tarafta oturan kişiydi. Dünkü gibi gülümseyerek ona bakıyordu.
Azela zar zor selamlaştıktan sonra Daniel'ın karşısındaki kanepeye oturdu. Neler olduğunu anlayamıyordu... Acaba dün bir önsezi görmüş olabilir miydi? Yoksa bu artık sadece bir rüya mıydı?
Dük Ferial, şüpheci bakışına rağmen rahat bir görünüm sergiledi ve önünde çayın tadını çıkardı. Onu hiç umursamıyormuş gibi görünüyordu. Eğer onu tanıyormuş gibi davransaydı kafası bu kadar karışmazdı.
"O halde daha önce söylediklerimi bitirebilir miyim?"
"Evet lütfen."
"Birçok yerden County Todd'un yetenekli olduğunu duydum. Hayır, kesin olarak söylemek gerekirse Kontes Todd bu konuda yetkindir. Sonuç olarak onun nasıl bir insan olduğunu merak ettim ve önceden randevu almadan onunla buluşmaya geldim.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hikaye Henüz Bitmedi
أدب نسائيMutlu son sandığım hikayemin sonu mahvoldu. "Boşanalım, biz." Benden başka bir kadına aşık olan kocam beni fena halde ayaklar altına aldı. Ufalanıp ölümü seçen karşımda, Parıldayan mor gözlü bir şeytan, Dük Perial belirdi. "Benimle sözleşme imzalar...