Bölüm 134

41 2 0
                                    

Zagnac'ın sözleri karşısında gözleri yaşlı görünen Livia parlak bir şekilde gülümsedi. Gülümsemesi hayatın ışığını bulmuş gibiydi, ancak arkasından onu duyan Azela gülümsemeye dayanamadı.

Her ne kadar onun sırtını itip bunu yapmasını söylese de hiçbir şey yokmuş gibi davranamadı, hatta gülümseyemedi. Parlak bir şekilde gülümseyen Prenses Livia üzgün bir yüzle ona baktı ama o anda bile Azela gülümseyemedi.

"Sorun değil, o yüzden dışarıda kal."

Livia'yı yemek masasına davet eden Zagnac, tatlı bir sesle Azela'yla konuştu.

Her ne kadar Azela'ya evlilik konuşmasını dinletmemeyi düşünse de Azela'nın gülümsemesi bir kez daha kayboldu. Ama yine de hoşnutsuzluğunu gösteremiyordu, bu yüzden başını sallayıp mümkün olan en hafif adımla yemek odasından çıkmak zorunda kaldı.

İkilinin paylaştığı samimi akşam yemeği kahkahalara neden oldu. Kapalı kapıdan duyulan kahkaha kılıca dönüştü ve onu göğsünden bıçakladı.

“…Ona bunu yapmasını sen söyledin, Azela.”

Sebepsiz yere ayağını yere vuran Azela kendi kendine sessizce mırıldandı. Kibirli miydi? Ona Prenses Livia ile evlenme teklif etse bile kalbinin bir yerinde onun 'Hayır, seni yalnız bırakmak istemiyorum!' diyeceğini düşünmüş olabilir.

…Belki de onu test etmek istiyordu.

"Kayıp."

Ayaklarını yere vurmaya devam ederken Baharf onu çağırmaya geldi. Baharf'ın Azela'ya bakan yüzü acınası görünüyordu. Hiçbir sağduyusu olmayan Zagnac'ın aksine, o çok akıllıydı ve her şeyi biliyordu.

"Eğer açsan sana yemek hazırlayabilir miyim?"

Azela bu soru karşısında sessizce başını salladı.

Bu halde bir şey yerse midesinin bulanacağı açıktı. Parmağını karnına bastırdığını gören Baharf, sorusunun yanıtlandığını anlayarak geri çekildi.

“ Hahaha. ”

Zagnac'ın yüksek sesli kahkahası kapalı yemek odası kapısından duyulabiliyordu. Azela için yemek odasının önünde nöbet tutmak, onun ve Livia'nın gülüşünü dinlemek zordu. Eğer böyle bir zamanda bir suikastçı gelirse öfkesini dilediğince dışa vurmayı tercih ederdi.

Azela tekrar ayağına vurdu.

O anda…

“….!”

Sanki istediği şey gerçek olmuştu.

Konağın içinde yılan gibi sürünen hoş olmayan bir figürü fark eden Azela, kılıcının kabzasını yakaladı. Prenses Livia da buradaydı, dolayısıyla davetsiz misafirin Zagnac'ı mı yoksa Livia'yı mı hedef aldığı bilinmiyordu.

Livia'yı hedef alsalar bile o artık Dük Ferial'ın davet ettiği bir misafirdi. Sadece bu da değil, o imparatorluk ailesinin bir üyesiydi. Yine de tam teşekküllü bir eskort şövalyesi yerine sadece zaman geçirmekle ilgilenen düşük rütbeli bir şövalye getirdi, bu yüzden onu korumak da Azela'nın göreviydi.

"Burada kal."

Durumu okuyamayan ve sıkıcı esnemeler çıkaran düşük rütbeli şövalyeye kısa sözler söyledikten sonra kılıcının kabzasını kavradı ve hızla hareket etti.

Varlığın olduğu yer bahçeydi.

Azela bahçeye doğru koştu ve kılıcının kabzasını tuttu. Bahçe sessizdi. Sanki hava bile nefesini tutuyormuş gibi hareketsizdi. Şu anda çevresinde sürünen hiçbir şeyi hissedemiyordu.

Hikaye Henüz BitmediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin