Bölüm 91

116 13 0
                                    

Zagnac, Sylvia'nın elbisesine, ayakkabılarına, taşıdığı yelpazeye ve çantaya baktı. Hepsi kolay elde edilemeyecek pahalı eşyalardı.

"Üstelik…"

“….”

“Yeni Bayan hamile değil mi? Kont Todd, bir çocuğa hamile olan yeni hanımınızı terk mi edecek? Aslında kötü bir seçim değil."

“….!”

Hamile sözcüğünü duyan Daniel'in yüzü utançtan hızla kızardı. Zagnac'ın bunu bildiğini bile düşünmüyordu.

Öte yandan Sylvia'nın yüzü fark edilir derecede karardı. 'Çocuğa hamile olan yeni hanımı terk edin' sözleri ona darbe indirdi. Metres olarak çıktı ve şimdi de henüz kontes sayılmadığı için Daniel onu terk mi edecekti? Dudağını ısırdı.

"Aman Tanrım, tam bir alçak."

"Bayan Vellista çok zavallı."

"Bu çağda... hala çalışanların bu şekilde cezalandırıldığı bir dönem var mı?"

“Bu da yetmedi, sevdiği hizmetçiyi öldürdü. Sadece düşünüyorum…”

“Yine hamile bir kadını terk mi edecek? Ne kadar utanmazca.”

Herkes bunu kabul etti ve onu suçladı. Daniel çaresizlik dolu bir ifadeyle yüzünü indirdi. Başı beyaza döndü.

O zaman öyleydi.

"Ah, bu yaygaranın nedenini merak ediyordum..."

Kargaşanın arasında partinin organizatörü Veliaht Prens Chises de yer aldı. Ana karakter gibi saf beyaz giysiler içinde bir kadeh şampanyayla ortaya çıktı. O ortaya çıkıp gülümsediğinde herkes gözlerini Azela ve Daniel'in meselesinden ayırıp ona gösterişli bir gülümsemeyle karşılık verdi.

"Veliaht Prens."

"Davetiniz için teşekkür ederim Majesteleri."

"Sonraki eğitiminizle meşgul olmanıza rağmen böyle bir partiye ev sahipliği yaptığınız için teşekkür ederiz, Majesteleri."

Herkesin selamını ardında bıraktıktan sonra ağır adımlarla Azela, Daniel ve Zanyac'ın arasında durdu.

Başını çevirip sağına soluna bakan Chises, dudaklarına parlak bir gülümseme yerleştirdi.

“Bu benim partimde oldu, bu yüzden sorumlu olmalıyım.”

"Selamlar, Veliaht Prens."

“…Selamlar, Veliaht Prens.”

“Bu durumda selamlaşmaktan kaçınmakta sorun yok. Artık herkes bunun bilincinde olduğuna göre bunu açıkça belirtmekte fayda var.”

Bunu söyleyen Chises, dönüşümlü olarak Daniel ve Azela'ya baktı.

Azela yılan gibi bakış karşısında kaşlarını çattı. Değişeceğini sanıyordu ama hiçbiri değişmedi.

"Taraflar arasında konuşmanın en hızlı yol olacağını düşünüyorum, bu yüzden Kont Todd ve Bayan Vellista'nın konuşmasının daha iyi olacağını düşünüyorum."

"Veliaht Prens."

Konuşmasını bitirir bitirmez Zagnac öne çıkıp ona seslendi. Belki de Chises bunu bekliyordu, dedi elini uzatıp Zagnac'ı geride tutarken.

“Merak etmeyin Dük Ferial. Eskort şövalyeniz için endişeleniyor musunuz? Onun yanında olacağım, böylece kötü bir şey olmayacak."

“O benim eskort şövalyem. Eğer yanımdan uzaklaşırsa tehlikede olduğumu hissediyorum…”

Hikaye Henüz BitmediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin