Bölüm 117

60 6 0
                                    

"Benjamin Başkent'e geldi."

“…Benja'yla tanıştın mı?”

Antrenman sahasındaki idmandan sonra Azela alnındaki teri elinin tersiyle sildi ve derin bir nefes aldı. Zagnac'ın nefesi sakin ve kaygısızdı.

"Bilirsin."

Benjamin açıkça her şeyi bildiğini söyledi. Buna rağmen Zagnac ona hiçbir şey söylemedi. Benjamin'i mi korumaya çalışıyordu yoksa onu mu korumaya çalışıyordu...?

"Partide. Findar sana eşlik etmeye gittiğini söyledi.”

Azela ona baktığında, sorusuna rağmen elini kaldırdı ve çenesindeki teri sildi. Cevap vermeyen Zagnac sadece oturdu ve ayağa kalktı.

"Kuyu."

Yine... Bakışlarından kaçınarak yine kaçtı.

O zaman da öyleydi. İmparatoru görmeye geldiği gün tıpkı ona benziyordu, nerede olduğunu sormadı ve sözlerinden kaçtı. Zagnac ayağa kalkıp geri dönmek üzereyken, Azela aceleyle onu kolundan yakaladı.

Çok fazla tutmamasına rağmen adımını durdurdu.

“Benjamin'in seni öldürmeye geldiğini duydum.”

Sonunda tıpkı geçen seferki gibi ilk önce ağzını açtı. Azela'nın söylediklerini duymasına rağmen ifadesi sakindi... hayır, gözleri şaşkınlıktan hafifçe titriyor olmasına rağmen sakinmiş gibi yapıyordu.

"Nasıl bildin?"

"…Anlıyorum."

"Nereden bildiğini sormadan önce, neden önce sana söylemediğimi sormanı istiyorum."

Ona her şeyi anlatmadı ve hiçbir şey söylemedi... ama bu onu gerçekten üzmedi. Bu olmak zorunda. Görünüşe göre Zagnac duygularını ve hikâyesini hiç kimseye açıklamamıştı, bu yüzden Azela sakin bir ses tonuyla sordu.

“Neden bana söylemedin?”

Azela onun kolunu çekiştirdi.

Zagnac en ufak bir çekişe bile büyük tepki gösterdi, bu yüzden tekrar oturdu ve onunla göz göze geldi. Sarsılmaz mavi gözlerde o sadece küçük bir varlıktı.

"Sadece."

Tek bir kısa kelimeyle pek çok anlam ima ediliyordu: 'Sadece'.

Ona söylemek istememesinin nedeni, bunu öğrendiğinde kendisini suikastçıdan korumaya çalışırken onun kendisine odaklandığını görmek istememesiydi. Benjamin tanıdığı biri olduğu için bir an bile sempati gösterip incinmesini istemiyordu.

İnsanlar, ihtiyaç duymadıklarında bile tanıdıklarına şefkat gösterme eğilimindeydiler.

"Evet. Ben sadece söylüyorum."

Ve son olarak, onun insanlar tarafından ihanete uğradığını görmek istemediği için.

Zagnac kaşlarını çattı. Onun neden böyle hissettiğini bile bilmiyordu ve neden onun öğrenmesini istemediğini de bilmiyordu.

Aynı zamanda Azela da onun kısa cevabı karşısında başını salladı. Sanki her şeyi biliyormuş gibiydi.

“İmparatorun onu gönderdiğini duydum. Bunu sen de biliyor musun, Zagnac?”

"…Evet. Benja'yı kiraladığı gerçeğine bakılırsa beni öldürme konusunda oldukça ciddi olmalı."

“Birinin hayatınızı almaya çalışmasından endişelenmiyorsunuz.”

"Çünkü sıradan bir insan beni öldüremez."

Muzaffer bir gülümsemeyle cevap verdi. Bunu gören Azela sessizce bakışlarını indirdi. Kısa bir an için ama bilinmeyen bir nedenden dolayı onun bir insan olduğunu düşündü... korunması gereken bir kişi olduğunu.

Hikaye Henüz BitmediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin