Bölüm 157

29 1 0
                                    

Adam bunu sorarken Azela elini kaldırdı ve saçını nazikçe onun saçlarının arasından geçirdi, kısık bir sesle kulağına fısıldadı.

"Ben de gerçekten bilmiyorum."

"Evet."

Zagnac, sesinin yumuşak fısıltısına gözlerini kapattığında, Azela onun saçını okşayan elini geri çekti ve işaret parmağını nazikçe yüzünde gezdirdi.

“Benim tarafımdayken, hayatta kalıcı duygulara sahip olmamı sağlayacağını söylemiştin.”

Bunu söylerken işaret parmağı yavaşça aşağıya doğru kaydı, kaşlarının hatlarını ve gözlerinin önünden burnuna doğru ilerledi.

Hoş bir gıdıklanma hissi hisseden Zagnac gülümsemeden edemedi.

“Belki de istediğim ama yapamadığım bir şeyi başardığım zaman.”

Parmağı kırmızı dudaklarına dokunduğunda kapalı gözleri açıldı. Parlak bakışlarında tehlikeli bir arzu titreşti. Dudaklarıyla temas eden elini yakalayan Zagnac, dudaklarını onun avucuna bastırdı.

Avucunu öpüp ona baktığında Azela'nın kalbi tekledi.

“Belki de bende yaşama isteği uyandırdığın o anlarda seni severdim…”

Konuşmasını bitirdikten hemen sonra, öptüğü avucunu çekiştirdi ve dudaklarını nazikçe öpmeden önce her iki yanağını da sıkıca tuttu. Azela'nın dudaklarını ayırmak için belini okşadı ve dilini ağzının derinliklerine daldırdı.

Zagnac'ın dili bükülmüş bir iplik gibi kendisininkine dolanmış, ağzının derinliklerini keşfediyordu.

“…Doğru, sanırım ben de seni tüm o anlarda sevdim.”

Dudakları sevgi dolu bir gülümseme eşliğinde yumuşak bir öpücükle buluştu.

Sesi Azela'nın kalbini sıkıştıran bir ağırlık taşıyordu. Paylaştıkları tüm anlara rağmen sonunda ondan ayrılmak zorunda kaldı. Ona yaşama özlemi yaşatan Zagnac yüzünden onun yanında olamayarak ölümle yüzleşmek zorunda kaldı.

"Zagnac."

Adını haykırırken, alt bacağının uyluklarının arasında büyüdüğünü hissetti. Titreyen elleriyle ihtiyatlı bir şekilde uzandı ve onun kızgın organını okşadı.

Ani dokunuşla irkilen sütunu, bir dakika öncesine kıyasla büyük ölçüde yoğunlaştı.

"İçine koy."

Azela beklenmedik bir şekilde ondan içeri girmesini istediğinde Zagnac'ın gözleri büyüdü.

Şaşırarak hafifçe geri çekildi ve dudaklarını ayırdı. Azela ona yaklaştı ve kısa bir süreliğine dudaklarını bir öpücükle birleştirdi. Gecenin ilerleyen saatlerinde onun kısık sesi kalbini karıştırdı.

“…istemiyor musun?”

"HAYIR!"

Aceleyle yanıt veren Zagnac soruyu parlak bir gülümsemeyle yanıtladı. Azela onun bu hevesli cevabına kıkırdayarak fikrini değiştirip değiştirmeyeceğini düşündü.

Utançtan kızararak yanaklarını ellerinin arasına aldı ve onu sevgiyle öptü. Zagnac onu sıkıca kollarının arasına alarak kahkaha attı. Onu sıkıca kucaklayan Azela, sırtını sımsıkı tutarak karşılık verdi.

Bu anların tadını çıkarmak için belirsiz bir zaman kalmışken, onun kucaklaşmasını bırakmaya hiç niyeti yoktu.

* * *

Parlak gün ışığı altında, partinin uzun zamandır beklenen günü sonunda gelmişti ve havayı beklentiyle doldurmuştu.

Hikaye Henüz BitmediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin