“Gerçek bir insan haline geldiğin konusunda yanılmadım.”
Cevap vermedi.
Zagnac yanıt vermeyince Lane kaşlarını çattı ve yüzünde ilk kez öfke belirdi. Onunla kıyaslanamayacak kadar tuhaftı.
Geniş açık gözlerle ona bakarken Lane'in alnındaki damarlar belirmeye başladı. Daha sonra boynunu tutan elini tuttu ve parmaklarını birer birer kırmaya başladı.
"Kimliğini unuttun mu, Zagnac?"
"Benim işime bakma. Endişenmeyi bırak."
“Tabii eğer haklıysan umursamayacağım çünkü senin gibi bir şeye verecek umurumda değil. Eğlenmekle çok meşgulüm."
Çıtır çıtır bir ses çıkararak başparmağı elinin arkasına dokunacak kadar büküldü. Sadece bakarken bile acı hisseden Azela ağzını kocaman açtı ve gözlerini sımsıkı kapattı. Ancak ne Zagnac ne de Lane hareket etti.
Kemiklerin kırılma sesi devam ediyordu. Sonunda tüm parmakları tuhaf bir şekilde kıvrıldı ve ardından Zagnac'ın Lane'in boynunu tutan eli çaresizce yere düştü.
“Za, Zagnac…”
Azela aceleyle cebinden mendili çıkardı ve kimsenin görmesin diye eline sardı. Şans eseri kimse bu sahneyi görmemiş gibiydi.
Ancak sinir savaşı bununla bitmedi.
Lane bu sefer elini kaldırdı ve parmaklarını sıkıca onun boynuna doladı. Bunu gören Azela'nın teni bembeyaz oldu. Şeytanlar arasındaki bir kavga olup olmaması önemli değildi ama artık burası bir sokaktı ve o da Dük Ferial'dı. Hiç kimse Dük'ün boynunu dikkatsizce tutamazdı.
'O eli kesmeli miyim?'
Azela belinden sarkan kılıcın kabzasını tutarken Lane'in elini kesip kesmeme konusunda kararsız kaldı. Hayır, eğer ellerini keserse kesileceklerinden endişeleniyordu.
Kılıcını belinden çıkarmak üzereyken ilk olarak Lane onunla konuştu.
"Çıkarma."
“….!”
"Sizce o kılıcı kim yaptı? Müteahhitim olan cüce. Dövüş sanatları rakipleri tanımanın bir yoludur. Ben olsaydım o kılıcı çıkarmazdım… o kılıcı çıkarmak sana zarar verir.”
Lane ona nazik bir gülümsemeyle baktı.
Sözleri mantıksızdı ama Azela'nın içgüdüleri onları takip etme konusunda haykırıyordu. İçgüdülerini mi yoksa kafasını mı takip edeceğini düşünürken Zagnac gayet güzel olan elini kaldırdı ve Azela'ya bekleyip konuşmasını işaret etti.
Lane haklı. Tamam. Kılıcını çekmene gerek yok.”
Azela sonunda kılıcının kabzasını bıraktı.
Bunun yerine ellerini kaldırdı ve Zagnac'ı tutan Lane'in bileklerini sıktı. Elbette en ufak bir tehdit olmayacak.
“Etrafta bir sürü göz var, o yüzden bırak gitsin.”
“…Bırakmazsam gözleri beni öldüreceğini söylüyor.”
"Kafanı kesersem yok olacağını duydum."
Lane, Azela'nın sözlerini duyunca gözlerini kocaman açtı ve dikkatini tekrar Zagnac'a çevirdi.
"Bunu sen mi söyledin? Ölmek istiyorsan bana söylemeliydin. Ben de bunu yapardım."
“…Lütfen kapat şu çeneni.”
"O halde sen de bir şey bilmek ister misin?"
Daha sonra sertleşmiş gözleriyle Azela'ya baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hikaye Henüz Bitmedi
ChickLitMutlu son sandığım hikayemin sonu mahvoldu. "Boşanalım, biz." Benden başka bir kadına aşık olan kocam beni fena halde ayaklar altına aldı. Ufalanıp ölümü seçen karşımda, Parıldayan mor gözlü bir şeytan, Dük Perial belirdi. "Benimle sözleşme imzalar...