Bölüm 69

162 14 0
                                    

Zagnac'ın sözlerini duyan Azela, masaya koyduğu sıcak çikolatayı alıp tekrar içti. İlk başta hissettiği acı tat ortadan kaybolmuş, tatlı tat ise oldukça iştah açıcı olmuştu.

"Kılıç tutmayalı uzun zaman oldu. Sizin de görebileceğiniz gibi kılıç ustalığımın geri dönmesi biraz zaman alacak. Belki de eskisi kadar iyi değilim... Ama sen iyi misin?"

Aklından geçen soruyu sonunda sordu. Bu, eğer bu soruyu sorarsa fikrini değiştirir diye sormadığı bir soruydu ve eğer onun işe yaramaz olduğunu düşünürse, onu yanına alma sözünü iptal ederdi.

İhtiyacı olan şey, onu imparatordan koruyacak bir eskort şövalyesiydi. Yine de kılıcı tekrar eline alması üzerinden çok zaman geçmemişti. Zagnac'ı gerektiği gibi koruyamayacağı açıktı.

Bu düşünceyle Azela'nın omuzları küçüldü ve ona endişeli bir bakış attı ama Zagnac bunu umursamadı.

"Umurumda değil."

Bunu kararlı bir ses tonuyla söylerken ona tuhaf bir bakışla baktı. Ama yine de rahatlamıştı, o da öyle. Önüne konulan acı tatlı pastadan bir ısırık alıp peçeteyle dudaklarını silerken devam etti.

"Sonuçta ihtiyacım olan şey bedenimi tamamen koruyacak biri değil, sırlarımı tamamen koruyacak biri."

"...."

"Vücudumu kendim koruyabilirim. Ama Duke Ferial olarak bunu yapamam. Bu sadece 'Azela Vellista'nın şöhretini ödünç almak. Mükemmel bir eskort şövalyesi gibi yanımda durman yeterli, gerisini ben hallederim."

... Vücudunu tamamen koruyacak biri değil, sırlarını tamamen koruyacak biri.

Azela kaşlarını çattı, hiçbir şey söylememesine rağmen cevabından memnun değildi. Sonuçta haklıydı. Ne kadar uğraşırsa uğraşsın, insan olmayan onu asla tamamen koruyamayacaktı. Tam tersi olur muydu bilmiyordu.

Bununla birlikte, mükemmel bir eskort şövalye bebeği gibi onun yanında durmak niyetinde değildi.

Azela çatalını bırakırken ayağa fırladığında Zagnac aniden ayağa kalktığında şaşırmış görünüyordu.

"Bugünden itibaren antrenman sahasını kullanacağım."

"...Ne?"

"Dediğin gibi her şeyi durduramam ama..."

Daha sonra sözleşmeyi masasının üzerine koydu ve hafifçe salladı.

"Yine de elimden gelenin en iyisini yapmak istiyorum."

Olgun meyvenin tatlı kokusu ondan uçtu. Zagnac bir anlığına kokuya hayran kalmış gibi başını kaldırıp Azela'ya baktı. Ruhu oldukça iyi olgunlaşıyordu.

Zagnac parlak bir gülümsemeyle başını salladı.

* * *

Azalea uzun süredir yaşadığı yerden ayrılmaya hazırlanmakla pek meşgul değildi. Belki de bunun nedeni zaten organize olmuş zihniydi. Zaten tüm bagajını toplamış ve Daniel'e vermek üzere boşanma evraklarını doldurmuştu.

Üstelik Lina da malikaneden uzaklaştırılmıştı.

Geriye tek bir şey kalmıştı.

"...Hanımefendi beni ilk kez görmeye geliyor."

Sylvia alayla gülümsedi ve vücudunu kanepeden bile kaldırmadan onu selamladı. Azela, Sylvia'yı eli karnında görmekten hoşlanmasa da başını çevirmek istemedi.

"Sana bir şey sormak istiyorum."

"Hanımefendi bana bir şey sormak istiyor, bunu görmek için dünyada çok uzun süre yaşamaya değer."

Hikaye Henüz BitmediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin