"Ya içinde önemli bir mektup varsa?"
Konağa dönen arabada Azela şaşkın bir ifadeyle pencereden dışarı bakarken mırıldandı. Tabii ki Zagnac'ın olağandışı davranışı endişe konusu olmaya yetse de umrunda değildi.
Prenses'in 'Liviahart den Argen' yazan açık ve sevimli el yazısı kalbine kazınırken aklına sürekli görüntüler geliyordu.
'Prenses Zagnac'a hangi amaçla mektup gönderdi…?'
Her ne kadar bu onu rahatsız etse de Zagnac'ın sağ elindeki bandaj da Azela'nın başından ayrılmamıştı. Saldırıya uğradığına dair gündelik sözleri çok doğal görünüyordu. Bu sık sık oldu mu?
Araba konağa vardığında, çenesini bükerek uzun süre pencereden dışarı baktı ve onu düşündü. Konağa girdiğinde ilk gittiği yer üçüncü kattaki yatak odası değildi.
O kadar hızlı kaçtı ki hâlâ çözülmemiş sorunlar vardı.
Kararlı bir ifadeyle Daniel'in olacağı çalışma odasına doğru ilerledi. Azela'yı takip eden çalışanlar, perişan bir yüze sahip olan Madam'ın başına başka bir şey gelip gelmeyeceğini merak ederek titrediler.
Çalışma odasının önünde adımlarını durdurduğunda onu takip eden hizmetçi öne çıktı ve sıkıca kapalı olan kapıyı çaldı.
Kapının çalınmasına paralel olarak içeriden bir hışırtı sesi de duyuldu.
Görmeden de belli olan bir durumdu bu. Konağa döndüğünde ne Daniel ne de Sylvia görülmeyecekti, yani ikisi birlikte olmalıydı. Ayrıca Daniel'in çalışma odasında çalışması gereken zaman da bu zamandı.
Daniel'in içeri girmesine izin verilir verilmez hizmetçi çalışma odasının kapısını açtı.
Çalışma odasının kapısı açıldığında gördüğü ilk şey Daniel'in karışık saçları ve buruşuk, çözülmüş elbise askıları içindeki Sylvia'ydı.
“…Azela?”
Kime ait olduğunu bilmediği tükürükle parıldayan dudaklarını elinin tersiyle silen Daniel, onu görünce şaşırarak gözlerini açtı. İlk önce onun onu görmeye geleceğini düşünmüyormuş gibi görünüyordu.
"İyi zamanlarınızı böldüğüm için özür dilerim ama kontrol etmem gereken bir şey var."
İkisine sakin bir tavırla bakan Azela yavaş adımlarla ilerledi ve Sylvia'nın karşısındaki kanepeye oturdu.
Onu gören Sylvia bacaklarından birini üst üste attı ve hafifçe gülümsedi.
“Sorun değil, çok zamanımız var… Biraz çay ister misin?”
"Yok, önemli değil. İçsem bile burada olmayacak.”
Çalışma odasındaki yapışkan ve bir şekilde sıcak olan atmosfer çok rahatsız ediciydi. Azela elbisenin yeniyle ağzını kapatıp kaşlarını çattığında Sylvia sanki bunun kendisi ve Daniel yüzünden olduğunu düşünüyormuş gibi sert bir bakış attı.
Çok eğlenceli bir manzaraydı.
"Bu iyi. Benim de seninle konuşacak çok şeyim vardı… Bugün aceleyle dışarı çıktığını söylediler ama bana söylemeden, böyle nereye gidiyorsun? İşinizi düzgün bir şekilde yürütmemek için bir bahane olarak kullanırsanız, bu çok zordur.”
Daniel sanki sabırlı olduğunu gösterir gibi işaret parmağını şakağına bastırdı.
Yine de adamın ne söylediği ya da nasıl konuştuğu onun için önemli değildi çünkü söylemek istediği şey bu değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hikaye Henüz Bitmedi
ChickLitMutlu son sandığım hikayemin sonu mahvoldu. "Boşanalım, biz." Benden başka bir kadına aşık olan kocam beni fena halde ayaklar altına aldı. Ufalanıp ölümü seçen karşımda, Parıldayan mor gözlü bir şeytan, Dük Perial belirdi. "Benimle sözleşme imzalar...