Bölüm 55

158 16 0
                                    

Zagnac onun sözleri üzerine kaşlarını çattı. Soğuk atmosfer sanki ince buz üzerinde yürüyormuşçasına devam ediyordu.

Azela bunu ona neden söylediğini anlamadı, hatta kendisi de anlamadı. Kendisini bu kadar kötü hissettiren şeyin ne olduğunu açıklayamıyordu. Ancak... şu anda, onun ona yaptığı kadar, o da sadece onun ruh halini bozmak istiyordu.

Zagnac tereddüt etmemesine rağmen onu çiğneyecekmiş gibi göründüğünde omuzlarını silkti. Onu öldüremezdi. Şeytan bile olsa... Onunla bir sözleşmesi olduğu için onu asla öldüremezdi.

"...Ah, bu arada."

Sözlerine titreyen bir sesle devam ederek sakinmiş gibi davrandı.

Aniden Veliaht Prens Chises'in ona söylediklerini hatırladı. Azela tıpkı Chises'in ona yaptığı gibi işaret parmağıyla yanağına hafifçe vurdu.

"...Düz bir yüz ifadesine sahip olmak önemlidir. Her şeyi tek bir soruda kabul etmek gibi sertleşmenin büyük bir olay olacağını duydum. Sizlerin de dikkatli olmanızı istiyorum."

Zagnac'ın ifadesi bu sözlerle daha da kanlı bir hal aldı.

Gerçekten şeytan gibiydi. Eğer o dudakları kaldırsaydı, kafasında keskin dişler ve keskin boynuzlar varmış gibi görünüyordu.

Azela uzun süre tek kelime etmeden ona baktıktan sonra sonunda arkasını döndü ve malikanesinden ayrıldı.

* * *

Konağa dönen Azela hâlâ rahatsızdı. Sonunda merak ettiği hiçbir cevabı alamadı ve tatlı kokunun Zagnac'la ilgili olduğu yönündeki korkunç sonuçla geri döndü. Kendini iyi hissetmiyordu.

Merdivenleri çıkarken tanıdık bir silüet gördü.

Sylvia'ydı bu.

Daniel ona Lina'yı hizmetçi olarak teklif ettikten sonra Sylvia ile ilk karşılaşmasıydı. Ruh hali iyi olmadığından, eğer bir tartışmaya girerse buna bugünkü kadar katlanamazdı. Bunu düşünerek ona baktı ama bir şeyler tuhaftı.

Azalea'yı bulan Sylvia önce vücudunu geriye çevirdi.

Sylvia'nın ondan kaçtığını gören Azela başını yana eğdi. Sylvia'nın hizmetçisi Lina'yı kendi isteğiyle aldığına göre söyleyecek bir şeyleri olması normal olmalı... ama hiçbir şey söylemedi mi?

'Başka ne yapıyor?'

Azela, dönüp hızla kendi yatak odasına giden Sylvia'yı görünce kaşlarını çattı. Aniden onun için üzülemezdi, hatta ona karşı daha az iyi kalpli olamazdı. Azela dönüp Sylvia'nın kapanan yatak odası kapısına baktı.

"Hanımefendi, banyo suyu hazırlayayım mı?"

"...Ondan önce her şey yolunda mı?"

Yatak odasına girdikten sonra yatağı temizleyen hizmetçi başını eğdi. Azela eldivenlerini ve şapkasını çıkarırken sorduğunda hizmetçi ne demek istediğini anlamadan başını eğdi.

"Sylvia bu aralar kimseyi rahatsız ediyor mu?"

"Ah... bilmiyorum. Düşününce Bayan Sylvia bu aralar pek nadir görülüyor."

"...Gerçekten mi?"

"Evet, yatak odasından neredeyse hiç çıkmıyor... Dışarı çıksa bile yaptığı neredeyse tek şey bahçede yürüyüş yapmakmış gibi görünüyor."

Azela küpeyi kulağından çıkardı ve soru sorarcasına dürttü, hizmetçi ise onaylamak için başını iki kez salladı. Bu sadece kendisini değil hizmetçileri de rahatsız etmediği anlamına geliyordu. Şimdi hangi rüzgar esiyordu?

Hikaye Henüz BitmediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin