"Ekselânsları."
"Önce onu bırak ve konuşalım. Şimdi ne yapıyorsunuz Ferial Hanım?”
“Zagnac olmadan zaten yaşayamam. Alkol almak, ilaç kullanmak ve her gün buna katlanmak… Öleceğim.”
“... Ha .”
“Burada ölsem ya da o zaman ölsem bile benim için hiçbir şey değişmeyecek. O yüzden lütfen bana yardım edin ki rahat yaşayabileyim.”
Azela'nın sesi o kadar çaresizlik doluydu ki, reddettiğini söylemeye dayanamıyordu. Sonunda Livia başını salladıktan sonra Azela boğazına doğrulttuğu hançeri indirdi.
Hançeri indirirken Livia onun önüne adım attı ve elini kaldırdı.
Tokat!
Eli sertçe Azela'nın sol yanağına çarptı. O kadar şiddetliydi ki bir anda yanakları kızardı. Azela'nın yanağına tokat atan Livia, ağlayan yüzüyle ona sımsıkı sarıldı.
"Ölmeni istemiyorum, Azela!"
“….”
"Neden beni düşünmüyorsun? İnsanlar neden bu kadar umursamaz?! İnsanlar neden böyle…”
Sadece aşktan başka bir şey bilmiyorum!
Livia ağlamasıyla birlikte kelimeleri de yuttu ve bunun yerine Azela'yı elinden geldiğince sert bir şekilde kollarına aldı. Azela'nın gözleri onu kollarına alırken şaşkınlıkla büyüdü ama sonra kapattı. Görüşü karanlıklaştıkça vücudunun kokusunu alabiliyordu.
…Belki de bu yüzden oldukça rahatlamıştı.
Azela elini kaldırdı ve Livia'nın kolunu tuttu.
"Bana yardım et lütfen. Lütfen ona yardım etmeme izin ver."
“…Sence Dük Ferial bundan hoşlanır mı?”
"Onun beğenip beğenmemesi umurumda değil. Bencil olduğum için bana küfretmenin bir sakıncası yok… Ben yeterince bencilim.”
" Ha ."
Livia, bakışlarını masanın üzerindeki kitaba çevirip başını sallamadan önce içini çekti.
"Yapmaya çalışacağım."
“….!”
“Bu sadece ruhunu tüketme meselesi mi? Bana tam olarak ne istediğini söyle."
"Ruhumu al ve Dük Ferial'a koy."
“... Ha .”
Bunu yapmaya istekli değildi. Hoşlandığı biri olan Azela'nın ruhunu alıp bir şeytan olan Zagnac'a koymak... Şeytana bir kurban sunmak gibi görünüyordu ama bunu zaten yapacağını söylediği için reddedemezdi.
"Eğer bunu yaparsan Dük Ferial yaşayacak mısın?"
"…Belki."
"Belki?"
“Aslında hiç denemedim, bu yüzden koşulsuz olarak garanti edemem.”
Livia kaşlarını çattı. Azela, emin olmadığı bu küçük olasılık üzerine kendi hayatını mı riske atıyordu? Anlayamadı ve anlamak istemedi.
"Buna inanıyor musun?"
"Ne?"
“Belki de Lord Ferial ruhunu yemek için bir yalan uydurmuştur.”
Kaybolmak, ölmek ve ruhları yiyerek yaşamak. Doğal olarak tüm bunların aslında şeytanın insan ruhlarına göz dikmek için uydurduğu bir şey olabileceğini düşündü. Aksi takdirde tüm hikayelerin bu şekilde birbirine uyması mümkün olmazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hikaye Henüz Bitmedi
ChickLitMutlu son sandığım hikayemin sonu mahvoldu. "Boşanalım, biz." Benden başka bir kadına aşık olan kocam beni fena halde ayaklar altına aldı. Ufalanıp ölümü seçen karşımda, Parıldayan mor gözlü bir şeytan, Dük Perial belirdi. "Benimle sözleşme imzalar...