Bölüm 180

31 1 0
                                    

Peki Azela başarılı oldu derken neyi kastetti?

Livia anlaşılmaz bir şekilde yüzünü eğdi. Acaba bu iyi kalpli kadın kendini rahatlatmak için yalan söylüyor olabilir miydi?

Bu düşünceyle birlikte Livia'nın yüzünde şüphe yeşerdi.

"Gerçekten mi. Bu sayede Zagnac ve ben gelecek hakkında konuşabildik. Gerçekten ama gerçekten teşekkür etmek istedim.”

Azela'nın parlak yüzüne bakıldığında bu pek de yalan gibi görünmüyordu.

Livia başını kaşıdı. Bunu anlamamıştı ama her şey yolunda giderse sorun yoktu. Daha sonra başını salladı ve Azela'ya bakarken gülümsedi.

Ve o zamandı.

“Sizin, Majesteleri! Majesteleri!"

Dışarı çıkan Daran, soğuk terler dökerek hiç terbiyesizce yatak odasına koştu. Livia, Azela'ya bakarken kaşlarını çattı.

“Hayır, Dadı! Şu anda önemli bir misafirle konuşuyorum, kaba davranıyorsun…!”

"Büyük, büyük bela."

Daran azarlamasına rağmen pes etmedi. Titreyen elleri nereye gideceğini bilmeden havada geziniyordu. Daran ne olursa olsun her zaman sakindi, peki nasıl bu kadar telaşlanabildi?

Livia kendisini örten battaniyeyi kaldırdı ve yataktan kalktı.

Belki de fiziksel durumu nedeniyle başı dönüyordu ve bacakları dengesizdi. Yanındaki Azela aceleyle kollarını beline doladı ve ona destek oldu.

"… Neler oluyor? Sakin ol ve bana sakince anlat."

Azela'ya minnettar bir bakış atan Livia, sakin bir sesle Daran'a sordu. Az önce yüzü kızaran kız ortadan kayboldu ve karşısında bu imparatorluğun 8. prensesi Livia duruyordu.

“İmparator, İmparator..”

"İmparator?"

Hiç aklına bile gelmeyen bir kişiden bahsedilince Livia'nın gözleri şokla büyüdü. İmparatorun sorunu neydi? İmparator bu sefer gerçekten onu cezalandırmayı mı düşünüyordu?

Daran sırasıyla Livia ve Azela'ya baktı ve ağlamaklı bir sesle konuştu.

"Majesteleri vefat etti."

İmparatorluğun Efendisi öldü.

* * *

Findar'ın geride bıraktığı özgün tasarım ve yayılan şöhret. Bu iki şey sayesinde butik mağaza tüm çirkin söylentilere rağmen enerji doluydu.

Garip dedikodunun yayılması nedeniyle müşteri sayısının azalacağını düşünen insanlar, daha önce alamadıkları büyük miktarlarda elbiseler almanın şimdi zamanının geldiğine karar verdiler. Bu eylem sonuçta elbiseleri sınırlı bir ürün haline getirdi ve sınırlı ürünler insanları onları tüketmeye yöneltti.

“…Önemli bir sorun olacağını düşünmüyorum.”

Bir çalışandan satış durumuyla ilgili rapor alan Zagnac, hiç sorun yaşamadan omuz silkti. Neyse ki gereksiz bir endişeydi.

Butik dükkanın hala eskisi kadar hareketli olan iç mekanını inceledikten sonra mağazadan ayrıldı. Artık neslinin tükenmesi durmuş olsa da, ne zaman yeniden başlayacağını bilmiyordu. Kısa bir süre de olsa Azela'nın yanında kalmak istiyordu.

"...Dük."

Zagnac mağazadan çıkıp arabaya binmek üzereyken tanıdık bir ses kulaklarına geldi. Bu görmezden gelemeyeceği bir sesti. Başını gölgelerin arasına gizlenmiş karanlık sokağa doğru çevirdiğinde birisi önüne bir adım attı.

Hikaye Henüz BitmediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin