“Dük Ferial'in yanındaki Bayan Velista o kadar güçlüydü ki çoğu suikastçı onu delemezdi.”
İmparator sanki bir engeli kastediyormuşçasına alçak sesle Azela'nın adını andığında Chises irkildi.
"Öyleyse öncelikle onu öldürmemiz gerekiyor. Şimdi sakatlandığı için doğru zaman."
“….!”
İmparatorun kararlılığı karşısında gözleri büyüdü.
Onun sözlerini duyan Chises, İmparator'un omzunu okşayan elini farkına bile varmadan soğuk bir tavırla çekti. İmparator aniden elini ittiğinde kaşlarını çattı.
"Azela benimdir Majesteleri."
“…Hala o şey.”
"Sana defalarca söyledim."
Chises ona takıntıyla yanan gözlerle baktı.
İmparator ya da kendi babası bile olsa kendisine ait olanı almaya çalışması affedilemezdi. Aynı şekilde İmparator da öfke dolu bir yüzle Chises'e baktı. Bir an sessizlik oldu.
“Chises. Neye imrendiğini biliyorum."
"Anladıysan bırak gitsin."
“Sana her seferinde, eğer kontrol edilemeyen bir piçse, onu şimdi öldürmenin daha iyi olacağını öğretirdim. Hala öğrenme eksikliğin var.”
İmparatorun sözleri, yumruğunu yanındaki masaya vurmadan önce Chises'in kaşlarını çatmasına neden oldu.
Bam , donuk bir ses imparatorun ofisinde geniş bir alana yayıldı. Aniden gelen şiddetli ses üzerine dışarıda bekleyen Zihat, aceleyle içeri atladı. Kılıcını çekmek üzereyken İmparatorun jestiyle durduruldu.
“…Onunla oynamak istiyorsan oyna. Daha fazla ileri gitmeyin."
"Buna benim karar vermem gerekiyor."
"Chises."
Keskin bir sesle adını seslenen Chises, geri adım atmasa da bu korkutucu figür karşısında yutkundu.
"Bana seni öldürmemi sağlama."
“….!”
İmparatorun kısa sözleri kalbini deldi. Babasına inanamayan gözlerle bakan Chises, birden gülmeye başladı.
Hahaha.
Sonsuz bir kahkahaydı. Bu sırada İmparator, karşısında gülen Chises'e kayıtsız bir bakışla bakıyordu.
"Sonuçta hepsi bu."
“….”
“İtaatkar bir piç olduğum için mi yaşamama izin verdin?”
"Chises."
“Eğer kontrol edilemeyen bir piç olursam, beni de öldürmeyi mi düşündünüz Majesteleri?”
Chises bağırırken İmparator iç çekti ve gözlerini kapatmak için elini kaldırdı. Artık konuşmak istememenin verdiği yorgunluk yüzünde okunuyordu ve bunu inkar etmiyordu. Bu konuşmayı daha fazla sürdürmek istemiyordu.
Chises kaşlarını çattı.
"Ben bir sonraki imparatorum."
“….”
Gücünü hedef alan sesi duyan İmparator, yüzünde öldürücü niyet belirirken gözlerini kapatan elini indirdi. Bu öldürücü niyet, kendi yerini hedefleyen oğlu Chises'e yönelikti.
"Beklendiği gibi, Majestelerinin sözünü dinleyen bir serseri olduğum için beni sevdiniz ve yanınızda tuttunuz."
“….”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hikaye Henüz Bitmedi
ChickLitMutlu son sandığım hikayemin sonu mahvoldu. "Boşanalım, biz." Benden başka bir kadına aşık olan kocam beni fena halde ayaklar altına aldı. Ufalanıp ölümü seçen karşımda, Parıldayan mor gözlü bir şeytan, Dük Perial belirdi. "Benimle sözleşme imzalar...