Bölüm 109

67 5 0
                                    



"Evet bu doğru."


Azela hafızasını yokladı. Azela'ya şövalyelerin komutan yardımcısı pozisyonunu teklif eden İmparator'un şüpheli yüzünü hatırladı. Anılarını araştırırken ilk önce Benjamin onunla konuştu.


"Bayan teklifi reddetti."


"...Kabul ettin."


Benjamin derin bir iç çekti.


"Baronet olmanın amacı nedir? Unvanınız, toprağınız ve soy kütüğünüz yok, dolayısıyla hayatınız sıradan bir insanınkinden farklı değil... Hayır, bu bir sıradan insanınkinden daha kötü bir hayat. Baronet olmanın onaylandığı pek çok şey var."


"...."


"...Yine de mutluydum. Yapmak istediğim hayali gerçekleştiriyorum ve Findar da yapmak istediğini yapıyor."


Bunu söylerken bakışlarını yere indirdi.


"Açgözlü olmamaya çalıştım ama Majesteleri teklifte bulunduğu anda açgözlü oldum."


Bir anda Findar'ın daha önce söylediği şeyi hatırladı.



" Her türlü kötü şeyi yaptı... Kılıç kullanırken acımasızdır. "



Geçmişte kötü bir iş yapmış ve kılıç kullanmış gibi görünüyordu. Azela düşünürken kaşlarını çattı.


"Dük Ferial seni kurtarmadan önce bazı kaba şeyler yaptığını duydum."


"Findar sana söylemiş olmalı."


"...Ne yaptın?"


"Duyduysan anlarsın. Para için."


Benjamin'in alçak sesi esen rüzgar tarafından uzaklaştırıldı.


"İnsanları öldürdüm ve bu parayı Findar'ı desteklemek için kullandım. Bu alanda oldukça ünlüydüm."


Kafası karışmıştı.


İlk etapta ona yardım eden ve Findar'a da yardım eden Zagnac'tı. Yine de Zagnac'ı öldürmek mi istiyordu? Dağınık kafası tamamen dağınık olduğundan Azela bakışlarını Benjamin'e kaldırdı.


"Sana ne vereceğini söyledi? Kardeşini kurtaran Dük Ferial'e kılıcını doğrultmayı düşünmen için İmparator sana ne verirdi?"


"Bana bir tapu, arazi ve soyağacı vereceğini söyledi. Findar, zamanını hizmetçilerin ona 'Bayan' diye seslenmelerini dinleyerek geçirebilecek ve bir gün harika, asil bir Lordla evlenebilecek... Ve eğer sakıncası yoksa onuncu prensle eşleşebilir."

Hikaye Henüz BitmediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin