"Sana gerçeği anlattım. Bunu bir kenara bırak.
“…Senin yüzünden gitti.”
"Ne saçma. Bu mevcut durumda Dük Ferial'in gitmesi önemli mi?"
"Senin yüzündendi."
"Beni duymadın mı?! Bu piç bir şeytan! Şeytan! O bir şeytan, o yüzden yaşamak için gitti!”
Azela'nın bıçağı boğazını sıkarken ve göğsünden aşağı kan akıntıları akarken sesi acilleşti.
Gergin Chises tekrar ağzını açtı.
“Dinleyemiyor musun? Lanet olsun, kulaklarınızı açın ve tekrar dinleyin. Dük Ferial bir şeytan, insan değil!”
“….”
"Sana yardım ettim! O piç kurusuyla kalsaydın ölebilirdin!”
"Biliyorum."
“Ben senin cankurtaranınım… ne? Bilirsin?"
Azela'nın acı sesine şaşkınlıkla gözlerini açtı. Biliyor muydu? Biliyor musun? O adamın bir şeytan olduğunu biliyor muydu?
Şaşkın bakışları ona döndüğünde Chises onun üzgün ifadesine baktı.
"…Biliyordun?"
Onun şeytan olduğunu biliyordu. Onun insan olmadığını biliyordu… yine de onu seçti, onu savundu ve o adamın onun yerine olmasını mı istedi…?
Chises dişlerini gıcırdattı. Anlamsız. Böyle bir adamdan aşağı hiçbir şeyi yoktu.
"Yalan söylüyorsun. Azela, bilmiyordun.”
“….”
"Bilmemeliydin... Her şeyi öğrendikten sonra Dük Ferial'ı benim yerime seçmen hiç mantıklı değil."
Chise vücudunu kaldırdı.
Ayağa kalkarken, bıçak yaklaştıkça boynundan kan damlaları aktı. Aslında onu öldürmeye niyeti olmayan Azela bıçağı geri çekmeye çalıştı ama Chises'in eli daha hızlı hareket etti. Bıçağı bileğinden sıkıca tuttu.
Takıntılılıkla lekelenmiş çılgın bir bakış ona yöneltildi.
"Bana bilmediğini söyle. Bilmiyordun, değil mi?”
"Biliyorum."
“O şeytani piç tarafından oynandın. O şeytanın yanında olsaydın ölürdün Azela! Ben senin cankurtaranınım!”
“…Ölmeliydim.”
Azela zayıf bir sesle konuştu. Bu kayıtsız sesi duyan Chises, garip bir şekilde kafasına çekiçle vurulmuş gibi hissetti.
Ağzı açık bir şekilde ona bakarken tekrar konuştu.
"Zagnac'la tanışmasaydım çoktan ölmüş olurdum."
“….”
“O... Zagnac... beni kurtardı. Bana yeni bir hayat verdi. Hayatta kalabileceğimi bana bildirdi.”
"…Bu nedir?"
“O… Onu sevmekten kendimi alamıyorum çünkü o bir şeytan. Çünkü o bir insan değil, beni yaşattı. Hayatıma anlam verdi… tüm bunları bana geri verdi.”
Azela'nın mavi gözleri yaşlarla doldu.
Gözyaşları birikip mavi göl parlarken Chises başını çeviremedi. Azela'nın kırgın bakışları ona döndü.
"Neden şimdi ortaya çıktın? Zor zamanlarımda yanımda olan kimse yoktu. Neden şimdi buradasın ve herkes onu benden almaya çalışıyor?”
"O…"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hikaye Henüz Bitmedi
ChickLitMutlu son sandığım hikayemin sonu mahvoldu. "Boşanalım, biz." Benden başka bir kadına aşık olan kocam beni fena halde ayaklar altına aldı. Ufalanıp ölümü seçen karşımda, Parıldayan mor gözlü bir şeytan, Dük Perial belirdi. "Benimle sözleşme imzalar...