Bölüm 35

232 17 0
                                    

"Eğer sizin için de sakıncası yoksa, sizinle eskisi gibi yakın kalmak istiyorum, Kontes."

Chises'in sözlerine dalmış olan Azela başını kaldırdı ve karşısında oturan ona baktı.

Çok güzeldi.

Veliaht Prens unvanına layık bir şekilde parlıyordu ve birçok kadın onun yanında durmak istiyordu. Ancak her zaman Azela'da ısrar etti. Tıpkı onun o zamanlar her zaman Daniel'a bağlı kaldığı gibi.

"Çünkü Kont bir metresi getirdi... Kontesin yapamayacağı hiçbir şey yok."

Chises'in yanakları boyalıydı.

İmparatorluğun tahtının ilk varisi artık Kontes'in diğer adamı olacağını söylüyordu. Bu asla yaşanmaması gereken bir şeydi. Yine de beklenti dolu görünüyordu.

Azela kaşlarını çattı ve cevap verdi.

“Elbette bunu yıllar önce söylemiştim…”

“….”

"Veliaht Prens'le asla derin ya da sığ bir ilişki yaşamak istemiyorum."

Uzun zamandır ilk kez yaşadığı reddedilme Chises'in yüzüne derin bir gölge düşürdü. Eğer o da herkes gibi olsaydı, Prens'in yüzüne düşen gölge onları şaşırtırdı. Yine de Azela sakindi.

Bu sadece bir ya da iki kez olmamıştı.

Acımasız bir ifadeyle başını çevirdiğinde, Chises de sanki hiç yapmamış gibi esmer yüzünü sildi ve genişçe gülümsedi.

“Bu hiç değişmedi.”

Onun reddedilmesi bile ona neşeli görünüyordu.

Uzun süredir çalışan fayton, Zagnac'ın kenar mahallelerdeki malikanesine ulaştı. Azela arabadan indi ve Chises de doğal olarak onu takip etti.

"Majesteleri, beni ne kadar takip edeceksiniz?"

"Bugün hiçbir planım yok, o yüzden Kontes'le birlikte olacağım..."

"Veliaht Prens."

Chises'in sözlerini hafifçe kesip elindeki kağıtları onun önüne uzattı.

"Bugün çok yoğun bir programım var. Bu işle ilgili bir konu, bu yüzden seninle konuşmak benim için zor.

Azela kısaca konuştu ve kibarca başını ona doğru eğdi. 'Bugün çok meşgulüm, bu yüzden seninle oynayacak vaktim yok, o yüzden beni takip etmeyi bırak' diyordu.

Sanki tepkisini bekliyormuş gibi Chises alınmadan genişçe gülümsedi.

“Kontesin vasiyetini anlıyorum. Kendi isteğimle sizi görmeye geldim, bu yüzden Kontes'in programına uymalıyım.”

Hoş bir gülümsemeyle başını salladı, sonra arkasına dönüp arabaya bindi.

Azela, Chises'i taşıyan arabanın uzakta kaybolduğunu doğruladıktan sonra dönüp Zagnac'ın malikanesine girdi.

Utanmıştı çünkü farkında olmadan attığı adımlardan rahatsız olduğunu herkes görebiliyordu ama bu nahoş duyguyu tamamen silemiyordu. Uşağı takip ederek çalışma odasına girdiğinde gözüne çarpan ilk şey Zagnac'ın iş başında olduğuydu.

"Hmm?"

Zagnac, Azela'nın çalışma odasına girdiğini gördü ve gülümseyerek hoş geldin dedi, sonra sanki tuhaf bir şey varmış gibi başını eğdi. Elinde tuttuğu kalemi bırakarak ona sordu.

"Neden bu kadar üzgünsün?"

Her ne kadar durumunu hemen tahmin eden Zagnac'a kızsa da onun bunu fark etmesiyle kendini biraz daha iyi hissetti. Azela elindeki raporu ona uzattı ve dudaklarını büzdü. Çok hafif ezilmişti.

Hikaye Henüz BitmediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin