Bölüm 149

34 2 0
                                    

“….!”

Eğer böyle bir yol varsa bunu ona daha önce söylemesi gerekirdi. Bir sonraki sözlerini beklerken Lane'in sözleri üzerine Azela'nın yüzü aydınlandı.

Azela'nın bir yolunu bulmuş gibi umutlu yüzünü gören Lane'in kırmızı dudakları sırıttı. Eline bıraktığı pipoyu aldı ve Azela'nın yüzüne yaklaşıp onunla göz göze gelmeden önce vücudunun üst kısmını yavaşça indirdi.

"Basit."

Lane yavaşça fısıldadı.

"Sadece kendin ölmelisin."

“….!”

"Ne düşünüyorsun?"

Azela hemen belindeki kılıcı çekti. Lane'in umutsuzluğa kapılacağını düşündüğü yüzündeki ifadede, bir yol bulduğuna dair umut ifadesi vardı.

"Bu gerçekten yeterli mi?"

“Korkmuyor musun? Sana söyledim, kendini kendi ellerinle öldürmek zorundasın.”

"Korkmak için bir neden yok. Sana daha önce söyledim. Sevdikleri için canlarını verecek insanlar var.”

Azela kılıcını kınından çekerken keskinleştirilmiş kılıç parladı. En ufak bir tereddüt etmeden kılıcı kalbine saplamak üzereydi ama Lane bıçağı yakalayıp durdurdu.

Bilenmiş bıçağı tutarken Lane'in elinden kan aktı. Buna rağmen sakin görünüyordu.

Azela kaşlarını çatarak onu neden durdurduğunu sorarken Lane güldü ve tekrar konuştu.

“Evet, nasıl bir çözümden bahsettiğinizi tamamen anlıyorum.”

"…Ne?"

"Söylediklerim doğru ama şimdi değil. Eğer şimdi, ruhunuz tam olarak olgunlaşmadan ölürseniz, Zagnac sözleşmesini korumamış sayılacak ve cezalandırılacaktır."

“….!”

“Eh, ceza zaten ortadan kaybolmaktan daha iyidir… Eğer öleceksen, düzgün bir şekilde ölmeyi tercih edersin. Ruhunuz tamamen olgunlaştıktan sonra ölürseniz, sözleşme yerine getirilmiş sayılacak ve Zagnac cezalandırılmayacak ya da ortadan kaybolmayacak."

Lane cümlesini bitirdi ve bıçağı tutan elini bıraktı. Azela elini indirirken aynı zamanda yukarıda tuttuğu kılıcı da indirdi.

Bu nedenle… ruhunun Zagnac tarafından yenme zamanı geldiğinde, eğer ölmeyi seçerse, sözleşme eninde sonunda yerine getirilecekti.

Lane kayıtsızca kanlı avucuna bakarak piposunu yaktı.

“Bunun yerine bu yöntem yalnızca bir kez kullanılabilir. Şeytan müteahhidinin ömrünün giderek tükendiğini görüyor. Eğer hemen başarılı olursa, Zagnac fark etse bile sen zaten ölmüşsün demektir, dolayısıyla o bu konuda hiçbir şey yapamaz.”

Bunu söyleyerek elindeki pipoyla Azela'nın boğazını kesiyormuş gibi yaptı.

“Eğer dener ve başarısız olursanız, kendinizi öldürmeye çalıştığınızı anlayacak ve muhtemelen sonrasında sizi yalnız bırakmayacak, dolayısıyla artık bunu yapamazsınız. O zaman bu Zagnac'ın ortadan kaybolacağı anlamına geliyor.”

"Peki o zaman..."

“Geriye dönüp hiçbir şey olmamış gibi davranmanız ve ruhunuz olgunlaştığında hemen ölmeniz gerekiyor. Bunu yapabilirmisin?"

Azela, Lane'in sorusu karşısında şiddetle başını salladı. Elbette yapabilirdi. Sonuçta Zagnac sayesinde bu kadar uzun süre yaşayabilmişti. Eğer onunla yaptığı sözleşmeye göre gidebilseydi, onu başka ne bu kadar mutlu edebilirdi?

Hikaye Henüz BitmediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin