Zagnac'ın her şeyi sona erdiriyormuş gibi görünen sözlerini duyunca gözleri alevlendi.
Bunu duymaya gelmedi. Buluştuklarında... ona neden onu tek kelime etmeden bıraktığını soracaktı. Bir özür duyacağını ve ardından el ele tutuşarak konağa geri döneceklerini düşünüyordu.
"Kont Todd'dan biliyordun ama... insanlara güvenme Azela."
"Zagnac lütfen."
“Dikkatsiz olmayın.”
Azela, Zagnac'ın her şeyden vazgeçmiş gibi görünen ses tonu karşısında kaşlarını çattı.
"Bu şekilde ortadan kaybolmayı mı düşünüyorsun?"
“….”
"Hiçbir şey yapmadan ortadan kaybolmayı mı düşünüyorsun? Bu durumdan memnun musun?"
Dökülen gözyaşları güçlükle durdurulabildi. Azela elinin tersiyle gözlerini ovuşturdu ve Zagnac'a bağırdı.
“Başka biriyle tanışsam ya da başka birine aşık olsam bile fark etmez, öyle mi? Sen olmadan ben...!”
Geceyi sarhoş geçirmesinin bir önemi var mıydı? Azela son sözlerini yutarken dudaklarını ısırdığında Zagnac cevap vermedi.
"Benim hatırım için beni terk edeceksin gibi saçmalıklar söyleme, Zagnac."
"Azela."
"Eğer beni gerçekten seviyorsan..."
Elindeki tutuşunu sıkılaştırdı.
Ağlama, ağlama.
Gözyaşları ve içten sözleri Zagnac'ın mor gözlerini de ıslattı.
“Yanımda kal Zagnac. Ortadan kaybolacak olsan bile, benim yanımda kaybol. Ölsen bile benim yanımda öl, yaşıyorsan da benim yanımda yaşa.”
“….”
“Lütfen… lütfen beni yalnız bırakma.”
Ağlamak istemese de ne zaman ölümden, yalnız kalmaktan bahsetse yıkılıyordu. Zagnac'ın elini tutan Azela bacağının üzerine düştü.
“…Azela.”
"Hadi birlikte geri dönelim, Zagnac."
Diz çökerken sessizce onun titreyen omuzlarına bakarken, yavaşça uzanıp omzuna dokundu. Azela buraya geldiğinden beri sonuç zaten belliydi… çünkü ona karşı kazanamazdı.
"…Evet."
Zagnac hafifçe başını salladığında Azela vücudunu kaldırdı. Henüz kurumamış gözyaşı izlerinin üzerinden yanaklarından süzülen gözyaşlarını görünce hafifçe gülümsedi ve başparmağıyla gözlerinden akan yaşları sildi.
"Dediğin gibi Azela, senin yanında öleceğim, senin yanında yaşayacağım ve senin yanında yok olacağım."
* * *
"Bir yolu olmalı."
"Ah, yemek yemen lazım."
"Dadı, bulabildiğin kitapların hepsi bunlar mı?"
"Şuraya daha fazlasını koydum ama... zaten birkaç gündür çok az miktarda yemek yedin. Önce bir yemek yiyin."
Livia, dadısı Daran'ın sözlerini dinlemedi. Okuduğu kitapla fazlasıyla meşguldü, yapabileceği bir şey olduğuna inanıyordu. Ancak birkaç gündür kitaplara göz atıyor ve herhangi bir ipucu bulamadı.
“Şeytanı mühürlemenin yolu burada yazıyorsa, o halde şeytanla akdi bozmanın yolu da yazılmalıdır!”
Bunu söyleyerek kitabının son bölümünü kapatırken başını tuttu. Kendisine yardım eden Azela ve Zagnac'a yardım etmek istiyordu. Geriye sadece birkaç kitap kalmıştı. Burada herhangi bir ipucu bulamadıysa onlara nasıl yardım edemedi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hikaye Henüz Bitmedi
ChickLitMutlu son sandığım hikayemin sonu mahvoldu. "Boşanalım, biz." Benden başka bir kadına aşık olan kocam beni fena halde ayaklar altına aldı. Ufalanıp ölümü seçen karşımda, Parıldayan mor gözlü bir şeytan, Dük Perial belirdi. "Benimle sözleşme imzalar...