Bölüm 118

52 6 0
                                    

"Majesteleri ile görüşme diye bir şey yok."

Azela vahşi bir hareketle banktan fırladı.

Arkasını dönmeye çalıştığında Chises aceleyle bileğini yakaladı. Onu bileğinden yakaladığında, İmparatorluk Sarayı'ndaki olaylar aklına hücum ederken tüyleri diken diken oldu.

"Ah özür dilerim."

Bileğini tuttuğunda kaşlarını çattığını gören Chises şaşkınlıkla elini bıraktı ve tereddütlü bir ses tonuyla konuşmaya devam etti.

"Sadece beni dinle."

Azela bakışlarını tekrar pencereye çevirdi.

Ciddi konuşma devam ederken Zagnac pencereden bakmıyor gibiydi. Zaten ondan kaçınsa bile Chises kesinlikle onu sonuna kadar takip edecekti, bu yüzden Zagnac ile Chises arasında kavga etmekten daha iyi olurdu.

Sonunda kaşlarını çatarak konuştu.

"Lütfen mümkün olduğu kadar çabuk bitirin."

Cevabıyla Chises, ona bir adım yaklaşıp ağzını açmadan önce parlak bir ifadeyle başını salladı.

"Öncelikle o gün için gerçekten çok üzgünüm. BENCE…"

"Çok sarhoştun."

"…Evet haklısın."

"Çok sarhoştun ama yaptığın her şeyi hatırlayacaksın."

“…Evet, utanmadan, bu da doğru.”

“Asıl utanmaz olan şey, her şeyi hatırlamana rağmen bu kadar yüzsüzce karşıma çıkman.”

Chises, Azela'nın suçlayıcı sesine yanıt vermedi.

Bir imparatorluğun Veliaht Prensi olmasına rağmen onun karşısında her zaman zayıf bir kişiydi. Chises eğdiği başını kaldırdı ve acınası gözlerle Azela'ya baktı. Başkası bu tavrı anlayışla karşılayıp yoluna devam ederdi ama Azela farklıydı.

Biliyordu.

“Harekete geçme. Majesteleri suçluluk duymak yerine benimle konuşmak istediği için geldi."

Azela ona ateş ettiğinde hafifçe iç geçirdi ve başını gökyüzüne kaldırıp saçını fırçaladı. Ona bakan bakışları son derece sertti. Başını eğip ona dik dik bakan Chises, biraz öncekinden farklı, parlak bir gülümseme çizdi.

….En ufak bir suçluluk duygusu taşımayan parlak bir gülümseme.

"Seni bu yüzden seviyorum Azela. Sen gerçekten akıllısın. Ve sen beni çok iyi tanıyorsun."

"İşte bu yüzden Majestelerinden bu kadar nefret ediyorum."

"Bu daha da iyi."

Chises başını salladı ve güldü.

İşte böyle görünüyordu. Azela ona ihtiyatlı davrandığında neredeyse kandırılıyordu. Keşke onu sorgulamasaydı.

“Gerçekten neden buradasın?”

"Sen söyledin. Azela, seninle konuşmak istedim.”

"Benden özür dilemeni istemiyorum."

"HAYIR."

Gülümseyerek ona baktı. En ufak bir tereddüt olmaksızın kararlı bir sesti.

"Ben de sana aynısını yapmak istiyorum."

“….”

"Sana dokunmak, seni öpmek ve seni benim yapmak istiyorum."

Chises, Azela'nın önüne geçtiğinde ikilinin arasında açılan uçurum hızla daraldı ve tehlikeli bir noktaya geldi.

Hikaye Henüz BitmediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin