Bölüm 165

29 2 0
                                    

Chises'in kalbi sabırsızdı.

Azela fikrini değiştirirse ne olacağını merak etti. Bu arada, sinirli bir yüzle kendisine bağırılmasına rağmen herkes bir şey söylemedi. Azela onun herkesi dışarı çıkardığını görünce tek bir soru bile sormadı ve Chises'in yanına oturdu.

'Acele etmek.'

Midesi yandı. Azela'yı hızla soymak istedi ve kendisini onun içine itti, ancak hâlâ salonu gerçekten terk edip etmemeleri gerektiğini düşünen çalışanlara bakarken tekrar inledi.

Chises'in bakışları karşısında şaşıran ikili, sonunda aceleyle salondan dışarı fırladılar.

Herkesin gittiğini doğruladıktan sonra aceleyle ayağa kalktı ve salonun kapısını kilitledi. Birilerinin görmesi ihtimaline karşı, ardına kadar açık olan pencereyi ve perdeleri de kapattı.

"Şimdi Azela."

Çok geçmeden salonda sadece ikisi kaldı. Kapılar ve pencereler kilitliydi ve dışarıdakiler göremiyordu.

Chises sinsi bir gülümsemeyle gülümsedi.

Azela onun bakışlarının nereye sabitlendiğinin tamamen farkında olmasına rağmen hareket etmedi bile. Daha sonra elini yavaşça onun omzuna koydu.

'Reddetmeyeceğim!'

Cesaretlenerek titreyen elini saçlarının arasından geçirdi; kadın hiç direnmeden izin verdi ve pürüzsüz yakasını ortaya çıkardı.

'Olmalı.'

Kalbi çelişkili duygularla hızla çarpıyordu; onu savunmasız görmeyi istemekle ona yapışmasını arzulamak arasında kalmıştı. Yine de onun gururunu bildiği için bu kadarına razı olması gerektiğini anladı.

Ona yaklaşan Chises, onun açıkta kalan beyaz boynuna yavaş ve kasıtlı bir öpücük kondurmadan önce bir an tereddüt etti.

Şaşırtıcı bir şekilde, ondan herhangi bir reddedilme olmadı. Cesaretlenen dili köprücük kemiğinin üzerinde gezindi ve Azela yine de itiraz etmedi, bu yüzden kollarını onun beline dolamadan önce daha fazla cesaret topladı, orada da hiçbir dirençle karşılaşmadı.

Köprücük kemiğini okşamaya devam ederken sonunda bu yadsınamaz gerilim anında dudaklarını bulmayı hedefledi.

Fakat.

“…Makyajım bozulacak.”

Avucuyla sıkıca dudaklarını kapattı.

Makyajı mı bozuldu? Chises bir an Azela'ya boş bir yüzle baktı. Alt dudağını sertçe ısırıyordu.

' Aha , evet. Eğer dudakları lekelenirse dışarıdaki herkes bunu anlayacaktır, bu yüzden buna katlanmak zorundayım.'

Chises başını salladı.

Öpüşmeyi engellerken beline dolanan elini de kaldırmadı. Evet o zaman bu izin anlamına geliyordu. Ya onu öpemeseydi? Ne olursa olsun onun olmak istiyordu. Çok geçmeden dudakları tekrar Azela'nın boynuna battı ve bir an önce olduğu gibi yine reddetmedi.

" Ha , Azela."

Azela'nın adını inleyerek söyledi. Ne kadar beklemişti? Onun için!

Elbisenin üzerinde göğsünü el yordamıyla gezdirirken, elbisesinin içinden onun şehvetli göğsünü hissedebiliyordu, bu da kalbinin yeniden çarpmasına neden oldu. Ancak elini eteğinin içinden geçirmeye çalıştığında Azela bileğini yakaladı.

Chises bloke olmuş ellerine şaşkın şaşkın baktı ve dişlerini gıcırdattı.

“…Buraya kadar gelip hayır demek.”

Hikaye Henüz BitmediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin