“…Anne, hanımefendi.”
Bir yerden ona seslenen bir ses kulaklarında duyuluyordu.
Kaşlarını çatan Azela vücudunu sağa sola salladı ve dudaklarında bir gülümseme belirdi. Bu olamaz. Irene ortadan kaybolduktan sonra çalışanlar Sylvia'dan korktular ve o arayana kadar yatak odasına girmediler. Bu nedenle onu ancak uykudan uyanıp zili çaldıktan sonra buldular.
Yani onu sabah uykusundan uyandıracak kimse olmayacaktı.
'Şimdi halüsinasyonlar mı duymaya başlıyorum...?'
Böyle düşünerek yeniden derin bir uykuya dalmaya başladığında, perdelerin çekilme sesiyle birlikte güçlü bir güneş ışığı yüzüne vurdu. Ses ve duyulardan irkilen Azela gözlerini açtı ve vücudunun üst kısmını yukarı kaldırdı.
Zagnac bu sabah geldi mi…? Öyle olduğunu düşünüyordu.
"Ah, uyanıksın!"
Ancak önünde gülümseyen Zagnac değildi, dün gece Daniel'den istediği hizmetçi 'Lina'ydı.
Minik elleriyle perdeleri bağlayan Lina, ayağa kalkan Azela'ya parlak bir şekilde gülümsedi.
“...Lina.”
Azela kaşlarını çattı ve önünde duran hizmetçiye baktı. Daniel sözünü tutmuş görünüyordu.
Yataktan kalkmaya çalışırken Lina hızla ona destek oldu ve terliklerini giydi.
"Seni çok erken mi uyandırdım? Hanımın daha önce sabah erkenden kalktığını söylediler…”
Bunu sorunca endişeli gözlerle ona baktı. Evet, erken uyanırdı… Irene buradayken.
Birisi onu uyandırmayalı uzun zaman olduğundan yabancı olan Azela, Lina'ya cevap vermek yerine katlanmış perdeye baktı. Sabah güneşi gözlerini kamaştırmayalı uzun zaman olmuştu.
“…Sabah beni uyandırmaya gelmene gerek yok.”
"Evet?"
Azela gergin bir şekilde vücudunu kaldırdı ve yatağın yanında asılı olan ipi çekti.
Yatak odasında zil çalınca hazırlık yapan hizmetçiler koşarak içeri girdiler. Önceden hazırladıkları sıcak ıslak havlularla Azela'nın ellerini ve ayaklarını sildiler, şakaklarına bastırarak masaj yaptılar.
Bu arada Lina köşede duruyordu.
“Senden istememin nedeni dün yaptıklarımın sorumluluğunu üstlenmendi. Çünkü bunu ben başlattım, bu yüzden sonunda onunla ilgilenmem gerekiyor.
“….”
“Senden hiçbir şey beklemiyorum, o yüzden bu insanlar gibi sana ihtiyacım olduğunda ortaya çık. Yoksa, görünmeden köşkün bir yerini temizleyebilirsiniz.”
Soğuk bir sesle şöyle dedi, eşofmanını çıkardı ve kendini hizmetçilerin taşıdığı tahta küvete attı. Bu sırada Lina kızardı ve hizmetçiler Azela'nın saçını ve vücudunu yıkayıp kuruyana kadar hiçbir şey söylemedi.
Aynadan Lina'ya bakan Azela derin bir nefes aldı.
İlk etapta o kızı getirip onunla kalmaya niyeti yoktu. Sadece Irene'e benzeyen bir kızın Sylvia'nın elleriyle sallandığını görmek istemiyordu.
Artık bu konakta değerli hiçbir şeyin olmasını istemiyordu… Hayır, bu köşkte ve gelecek hayatında artık değerli şeyler yapmamaya yemin etmişti çünkü onu kaybetmenin acısının o kadar ağır olduğunu ve dayanmanın zor olduğunu biliyordu. tekrar yukarı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hikaye Henüz Bitmedi
Chick-LitMutlu son sandığım hikayemin sonu mahvoldu. "Boşanalım, biz." Benden başka bir kadına aşık olan kocam beni fena halde ayaklar altına aldı. Ufalanıp ölümü seçen karşımda, Parıldayan mor gözlü bir şeytan, Dük Perial belirdi. "Benimle sözleşme imzalar...