3;Özür dilerim

3K 117 7
                                    

"Ateşin anlattıkları doğru yani..." Kafasıyla Oğuzu onaylamıştı.Bakışlarını Kereme dikip filozof arkadaşının çözüm üretmesini bekliyordu. "Hiç öyle bakma.Bu çok farklı bir konu.Dikkatsiz davranmışsın,Ateşten özür dilemen gerekiyor."

"Yok ebenin amı!Sarhoştuk diyor anlamıyor musun?" Mete kafede garsonluk yapıyordu.Sabahları burayı açar ve arkadaşlarını ağırlardı. "Sarhoş olması yaptığı hatanın sonucunu değiştirmez." Metenin önüne bıraktığı latteyi yudumladı.Alaz arkadaşı olabilirdi,ama olayın tek mağduru Ateşti.

"Özür dilemem gerekiyor yani...O kızın ilki bile değildi lan!Kucağıma oturan o ama özür dileyen ben!" Oğuz iki taraf arasında kalmıştı.Alazı haklı buluyordu ancak diğer taraftan Ateşin durumuna da üzülüyordu. "Bence özür dile kapansın konu.Yoksa Ateş seni yakacak."

Özür dilemek tam olarak nasıl bir şeydi bilmiyordu Alaz.Başına bela almak istemediği için bunu kabul edecekti.Meteyle vedalaşıp kafeden ayrılmıştılar.Üniversiteye kadar prova yapmıştı.Laflarını seçmiş ve yüzüne gülümsemesini yerleştirmişti.

"Ateşcim,canım bir bakar mısın?" Sinirle Alaza bakmıştı.Kantinin ortasında onu boğmamak için dua ediyordu. "Ne var orospu çocuğu." Dişlerini sıkarak konuşması gerginliğini azaltmamıştı. "Canım ne bu gerginlik.Hahaha arkadaşız biz!" Elini Ateşin omzuna atıp kantinden çıktılar.

"Sokarım elini götüne lan!" Alaz Ateşin sinirini görünce konuşup konuşmamak arasında kararsız kalmıştı.Bir kaşık su da boğulmak istemiyordu. "Bak,aramızda yanlış anlaşılmalar oldu farkındayım.Çapkın biriyim evet,ancak kimsenin kız arkadaşıyla yatmamak gibi kuralım var.Yani vardı..."

"Şu sikik konuşmanı daha ne kadar dinleyeceğim?" Bu konuşmayı yaparken Ateşin yumuşayacağını,hatta "eyvallah kanka" diyerek ona sarılacağını düşünmüştü Alaz. "Okey,özür dilerim kardeş.Kız arkadaşınla yattığım için.Affet beni yani." 

"Affedeyim seni." Gülümseyerek Alaza bakıp bir adım attı.Alaz bu gülümsemeye kanmıştı.Bu yüzden yüzüne yediği yumruk onu baya şaşırttı.Ateşin güçlü yumruğu dudağını patlatmıştı.Baş parmağını kanayan yaraya basıtırıp Ateşe baktı.

"Zerre pişmanlık duymuyorum lan!Bir kez yattığım kişiyle asla bir daha yatmam ama...Senin Badeyi yatağımdan çıkarmayacağım!"




Benim ateşli çiftim ahahahahahha

AVCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin