"İnanamıyorum Semih burada!" Herkesin uyuz olduğu biri vardır.Bizim muhteşem dörtlünün uyuz olduğu tek kişi Semihti.Zengin ve aptal biriydi.Sürekli birileriyle uğraşmayı seviyordu. "Size iyi eğlenceler.O herifin olduğu yerde duramam!" Kerem Semihe tahammül edemiyordu.Bir gün Allah ne verdiyse dalacaktı ona.
"Otur şuraya.Yarım saat oturup gidi-" Lafını kapıdan giren kız bölmüştü.Oğuz Badeyi görünce Keremi oturduğu yerden kaldırdı. "Bencede gidelim kanka,sen çok haklıydın!" Çok geçti,mini eteğiyle dikkatleri üzerine toplamıştı kız. "Alaz,hadi."
"Oturun lan şuraya!Ben niye kaçıyorum?" Onlar için ayrılmış masaya oturdu.Badenin ardından Ateşte mekana gelmişti.Yalnız değildi,Efeyle beraber gelmiştiler.Alaz mor kazak,Ateş siyah gömlek giymişti.Bir anlık keşke Ateşin ona verdiği beyaz gömleği giyseydi diye düşünmüştü.
"Burnuma hiç iyi kokular gelmiyor Oğuz." Keremi kafasıyla onaylayıp Badeye bakmıştı.Kız sürekli Alaza bakıyordu. "Seni dinlemem gerekiyordu." Keremin öfkeli bakışlarını görünce susmuştu.Artık çok geçti Oğuz. "Yılbaşına giremeden o bize girecek gibi...."
"Bade gibi birinden kurtulduğun için çok şanslısın Ateş.Baksana,kız Semihin kucağından inmiyor." Gözleri Alazın masasındaydı.Belki Mete gelmiştir diye bekliyordu. "Başlatma Badeye."
Ateş:
Mor yakışmış.
Çapkın:
Biliyorum.
Ateş:
Sana bilmediğin bir şey söyleyeyim o zaman?
Çapkın:
Neymiş o?
Ateş:
Boynunu iyi kapatamamışsın.
Çapkın:
Gözünü sikeyim Ateş.
Ateş:
Sevmeni tercih ederim çapkın çocuk.
Ateşin ona sırıtarak bakması sinirini bozmuştu.Bardağı kafasına dikip dans eden çiftleri izliyordu.Tabii onu izleyen başka gözlerde vardı. "Alaz?" Kafasını kaldırıp kısa saçlarına dokunmadan duramayan kıza baktı. "Bu gece sana eşlik edebilir miyim?"
"Üzgünüm,bu gece bir eşe ihtiyacım yok." Kız bozuntuya vermeden peçeteyi önüne koydu.Numarasını yazmıştı. "Kiraz ben." Masadan peçeteyi alıp buruşturdu.Çıktığında çöpe atmak için cebine koymuştu. "Herkes buraya bakabilir mi?"
Bade elinde şarap sahneye çıkmıştı. "Soyunacak kesin hadi kalkın gidelim ya." Kimse Oğuzu umursamamıştı.Tüm gözler sahnedeydi. "Ateşcim nasılsın?İyisindir,baksana ayrılık yaramış sana." Şarabını yudumlayıp Alaza baktı. "Çok merak ediyorum,bu yüzden hepinize soruyorum.Kız arkadaşınız biriyle yattı diyelim.Hiç öyle bakmayın anlatacağım hikayenin sonu enteresan."
"Biri şu kızı sahneden indirsin lan!" Kerem Badeyi indirmek için sahneye doğru yürümüştü.Semih önünü kesip sahneye çıkmasına engel olmuştu. "Benim eski sevgilim ona ihanet ettiğim kişiyle arkadaş olmuş.Erkeklik bunu mu gerektiriyor?"
"Alaz gidelim lütfen." Oğuz koluna yapışmış onu bardan çıkarmaya çalışıyordu. "Ateşcim ben sana ihanet etmedim!Sana asıl ihanet eden Alaz!Öyle bakma Ateş ya.Sen bana kaldırmıyordun işte!Alaz var ya o Alaz...Benim sesimi kaydetmiş,biliyor muydun?"
Alaz şaşırarak Oğuza bakmıştı.Onunda kendisinden bir farkı olmadığını anlayınca gözleri Ateşle buluşmuştu. "Alaz,Bade doğru mu söylüyor?" Diğerlerinin ne sorduğunu umursamıyordu.Hala Ateşe bakıyordu. "Ben şimdi doğrusu ne öğrenirim arkadaşlar!"
Semih Alazın masaya bıraktığı telefonunu aldı. "Seni gebertirim!Ver lan onu bana!" Telefonunu almak için Semihin üzerine yürümüştü. "Arkadaşlar şu kediyi bir tutalım!" Endişeli gözlerle Efeye baktı.Ateşi buradan çıkarsın istiyordu.
"Ateş biz gitsek-" Efeye öyle bir bakış atmıştı ki,çocuk lafının devamını getirmeye korkmuştu. "Buldum!Hadi sakin olun beraber dinleyelim!" Tüm bedeni korkudan titriyordu Alazın.Ateşe bunu yaşatacağı için pişmandı. "O kaydı sildim de Alaz..." Alazın dolan gözleri Oğuza cevabını vermişti.
"Ateşinki bana kalkmıyor.Bir yıldır çıkıyoruz ancak aramızda cinsellik söz konusu bile değildi.Bir kaç kez denemek istedim...Sürekli havamda değilim diyor.Bence başkası var.Belkide benden etkilenmiyor bilmiyorum."
"Arkadaşlar duydunuz mu?Ateş beyimiz kaldıramıyormuş!" Yumruklarını sıkmış ve bekliyordu.Alaza geçirmesi gereken yumrukları Semihin suratına geçirmişti.Ateş Semihi bayıltmadan durmamıştı.
Kerem doğru söylüyor ya daha yıl bitmeden çocuklar birbirine girdi sjsjsjsj
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVCI
Teen FictionÇapkın öğrenci Alaz aynı üniversitede okuduğu Ateşin sevgilisiyle yatmıştı.İyi bok yememişti anlayacağınız. Alaz ve Ateşin hikayesi. 12.05.2023