"Alaza ne aldın?" Oğuz kutuyu açıp Kereme gösterdi. "Spor ayakkabı.Sen?" Oğuzun hediyesini görünce ağzı açık kalmıştı. "Oğuz bunu kaça aldın?Benim doğum günümede al lütfen!" Sıra Keremin hediyesindeydi.Gözlerini devirip Keremin kameraya gösterdiği kutuya baktı.
"Lan bu ne?!Kerem çıldırmışsın!" Bir kutu dolu prezervatif.Sırıtarak kutuyu kapatmıştı. "Ateşle rahat rahat yaparlar artık ahhaha!" Görüntülü konuşmasalardı Keremin ensesine tokat atardı. "Alaz bu hediyeyi götüne sokacak kanka.Haberin olsun."
.....
"Ateş yeter!Doğum günü benim senin değil!" Ateş kaç saattir aynanın karşısında kendisine bakıyordu.Alazın annesine yakışıklı,eli kolu düzgün biri gibi gözükmek istiyordu. "Annen gelecek Alaz.Ya beni sana yakıştırmazsa?" Alaz gözlerini devirip parfümü boynuna sıkmıştı. "Seni ben beğenmişim dimi?Gerisi önemli değil."
"Oyy sen beni beğendin öyle mi?" Alazın belini kavrayıp kendisine çekmişti.Boynuna öpücük kondurup kokusunu içine çekti. "Ateş,istiyorsan kız istemeye gidebilirsin.Hem ben seni beklerim,pastayı kesmem yani."
"Benim yerim senin yanın." Alazın alnına öpücük kondurdu.Kapı çalınca Ateşin kollarını indirip koşarak odadan çıkmıştı. "Anne-" Kapıda annesi değil Kerem ve Ece vardı. "İyi ki doğdun!" Ona sarılan kişilere karşılık verip kapıyı kapatmıştı. "Oğuz nerede?"
"Birazdan gelecek merak etme.Sofraya bak,tüm bunları nasıl yaptın?" Ateş odadan çıkınca Alaz işaret parmağını ona uzattı. "Kocam yaptı arkadaşlar." Ece Ateşi alkışlamıştı.İlerde aynısını Keremden bekliyordu. "Kanka kusura bakma ama kocan doğum gününün yıldızı."
Kayınvalidesiyle tanışacak diye çok hazırlanmıştı sonuçta.Ateşi baştan aşağı süzüp dudaklarını yalamıştı.Gece yine şenlik vardı. "Meteler nerede kaldı?Aradınız mı?" Kerem onu kafasıyla onaylamıştı. "Meteyi aradım cevap vermedi.Efeyi aradım birazdan geliriz dedi." Gözü saatteydi.Annesinin gelmesini bekliyordu.
.....
Efe:
Mete neredesin?Geç kalıyoruz.
Telefonu yatağa fırlatıp paketi aldı.Alaz için çift yun kazağı almıştılar.Biri siyah diğeri beyazdı.Babası ve Sevil hanım çoktan akşam yemeğine oturmuştu.Ancak Efe odasında Metenin gelmesini bekliyordu.Beraber gidecektiler doğum gününe.
"Düşünebiliyor musun Sadık,Efe ve Mete ortak arkadaşlarının doğum gününe gidiyor.Sonunda aile olabildik." Eşini kafasıyla onaylayıp suyunu yudumladı.Bakışları mutfağa giren Efeyi bulmuştu. "Mete hala gelmedi mi?" Sevil hanım kafasını olumsuzca salladı. "Yok canım.Aradım ancak açmıyor."
Kadının telefonu çaldığında çatalını tabağa bırakmıştı.Bilinmeyen numara arıyordu. "Efendim?.....Evet annesiyim." Sadık bey dikkatle eşini dinliyordu.Sevil hanım aniden ayağa kalkınca onunla birlikte kalkmıştı. "N-ne?" Elleri boşalmış ve telefonunu yere düşürmüştü. "Sevil,canım ne oldu?"
Kadının dolan gözlerine baktı.Yere yığılmadan önce kolundan yakalamıştı onu. "U-uçurumdan..." Eşinin yaşadığı şok Sadık beyi korkutmuştu. "Tane tane anlat birtanem.Ne uçurumu?" Üzerindeki şoku atlatınca kadının attığı çığlığı tüm mahalle duymuştu. "METE!OĞLUM KAZA YAPMIŞ!"
Su içmek için aldığı bardağı yere düşürmüştü.Kulaklarında yankılanan ses tüm bedenini dondurmuştu. "OĞLUM UÇURAMA YUVARLANMIŞ!"
BANA HEMEN SÖVMEYİN LÜTFEN!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVCI
Teen FictionÇapkın öğrenci Alaz aynı üniversitede okuduğu Ateşin sevgilisiyle yatmıştı.İyi bok yememişti anlayacağınız. Alaz ve Ateşin hikayesi. 12.05.2023