52;Ateşi dövmüşler

1.1K 42 13
                                    

"Ne istiyorsun lan benden!" Kahvede herkesin içinde Mahirin yakasını kavramıştı. "Senin benimle derdin ne?!" Mahir Turguta bakış atıp diğerlerini çıkarmasını istemişti. "Beyler dışarı!Hadi,hadi!"  

"Bırak yakamı sikerim belanı." Ateşin yakasını bırakması için beş saniye beklemişti.İstediğini alamayınca Ateşe kafa atıp bedenini yere yığmıştı. "Sen büyüdün yakamı kavrıyorsun öyle mi?!Kimsin lan sen?!Ağzın süt kokuyor piç!" Koluyla yüzünü kapatmıştı.Mahir yumruklarını karnına geçirmişti. "Seni gebertirim!Özür dile!"

"Bok özür dilerim!" Ateşin saçını çekip yüzünü kapatmasını engelledi.Yumruğunu yüzüne geçirmek için kaldırdığında eli havada kalmıştı. "Senden nefret ediyordum duydun mu?!Abilik nedir bilmeyen aptalın tekisin!" Gözlerini kapatıp sakinleşmeyi bekledi.Ateşin üzerinden kalkıp elindeki kanı peçeteye sildi. "Seni gebertmem için bana yalvarma!"

.....

"Dört kahve." Siparişini verip kadına gülümsedi. "İki tanede bana." Ateşin sesini duyunca ona dönmüştü.Dudağının kenarındaki yaraya bakıp kaşlarını çattı. "Ateş?Kavga mı ettin?!" Alaz dudağına dokunmak için elini kaldırmıştı.Ateş hemen geri çekilip boğazını temizledi. "Kantindeyiz.İyiyim merak etme." Alaza göz kırpıp kahveleri aldı.

"Efe gelmiş,baya iyi görünüyor yalnız." Kahveleri masaya bırakıp Keremin baktığı yere baktı.Efe Ateşle beraberdi. "Öyle.Meteyle konuşuyor musunuz hiç?" Kimseden ses çıkmamıştı. "Aramıyorum ama mesaj atıyorum.Müsait olunca döner.Dinlenmesine izin vermek daha iyi bence." Oğuz kahvesini alıp yudumladı.

"Yalnız biri Ateşi hırpalamış gibi.Baksana eli sürekli karnında." Alaz Ateşin eliyle karnına bastırdığını şimdi farkediyordu.Keremin tespitleri hep doğru çıkardı. "Efeye söyleyelim bir hastaneye götürsün.Baksana,iki büklüm olacak birazdan."

Efeye ne gerek vardı?Alaz masadan kalkıp Ateşin yanına gitmişti.Bileğini kavrayıp Ateşe baktı. "Kalk revire gidiyoruz." Şu sahneyi bir hayal edelim;Alazın eli Ateşin bileğinde ve diğerleri kaşlarını çatmış onları izliyordu. "Alaz ne yapıyorsun?" Ayağa kalkıp yalnız ikisinin duyacağı ses tonuyla konuşmuştu. "Revire gidiyoruz dedim."

Ateşi peşinden sürükleyerek kantinden çıkarmıştı. "Bırak.Alaz bırak!" Sinirle kolunu çekip kurtarmıştı.Alaz üzerine gelip gömleğin eteğine yapıştı.Eteği kaldırdığında bu kadar çok morlukla karşılaşacağını bilmiyordu. "Siktir bu ne lan?!Kim yaptı bunu Ateş?!" Bakışlarını Alazın yüzünde tutmakta zorlanıyordu.

"Kavga ettim işte.İyiyim,bir kaç güne iyileşirim." Alazla revire gitmek istemiyordu. "Revire gidelim diyorum niye inat ediyorsun?!Hastaneye neden gitmedin?!Ateş bana bir cevap ver lan!?"

"Revire gidelim öyle mi?!Yattığın kadın beni tedavi etsin diye mi?!Sen benimle taşak mı geçiyorsun Alaz?!" Bu durumda Eslemin varlığını unutmuştu Alaz. "Beni bir bırak!Nefes almak istiyorum!Neden boğuyorsun lan beni?!"

"B-ben seni boğuyorum?" Ateşin gözlerine baktı.Eskiden o gözlerde gördüğü öfke tekrar yerini almıştı. "Evet!Biraz ara verelim çünkü kaldıramıyorum duydun mu?!" Merdivenlerden koşarak inip kantine geri dönmüştü.Alazın yanağından akan gözyaşını görseydi eğer eminim çok pişman olacaktı.

Alazın yanağından akan gözyaşını görseydi eğer eminim çok pişman olacaktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
AVCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin