"Var mı bende gönlün?" Koyu kahvelerin parladığına şahit olmuştu.Asiye cevap vermese bile Mahir cevabını çoktan almıştı. "Var tabii ki.Ancak bu işler tek taraflı olmaz Mahir." Sıradan gelmişti ismi ona.Oğuzun dudaklarından duyduğu gibi değildi.
"Sen iyi kızsın." Sadece bu kadar.Başka söyleyeceği bir şey yoktu. "İyi olduğumu bende biliyorum.Ama beni sevmezsen ilerde çocuklarımızı nasıl seveceksin?İlk annelerini sevmen gerekmez mi?" Hep bülbül dilini yutuyordu ya...Şimdi sıra Mahirdeydi. "Annene söyle hafta sonu kız istemeye geliyoruz."
.....
"Nasıl pişkin pişkin yüzüme gülüyordu görmeliydin!Ateşin elini tutuyordu inanabiliyor musun?" Kabinlerin boş olduğunu sanıyordu. "Kızım adamın abisine söyledin yine bir şey olmadı.Sal artık şunları ya of."
"Melisa kapat,kapat.Ben sana ne anlatıyorum sen ne konuşuyorsun." Aramayı sonlandırıp kırmızı rujunu dudaklarına sürdü.Makyajını tazelemek için gelmişti. "Bade sen misin?" Kabinden çıkan kızıl saçlı kıza bakmıştı.Varlığından şimdi haberi oluyordu. "Evet sen kimsin?" Ece ellerini yıkıyordu. "Ece ben,Alazın arkadaşı Keremin sevgilisi."
"Kerem iyidir ya.İyi seçim yapmışsın afferin." Ellerini kurutup parmaklarını şıklattı. "Yediğin bokun farkında değilsin dimi varoş?Senin yüzünden az kalsın birilerinin canı yanacaktı.Sen hala konuşa biliyorsun öyle mi?"
Badenin saçlarına yapışmıştı.Artık birinin Badeye ders vermesi gerekiyordu. "Bırak beni!Gebertirim seni kızım!" Saçları elinde kalacak şekilde yoluyordu.Eceyi bir kaç kez itmesine rağmen saçlarını kurtaramamıştı. "Çakma yelloz seni!Şu makyajını silde yüzünü görelim!"
.....
"Ece nerede kaldı ya?Kaç dakikadır bekliyorum." Masada bir kişi eksikti.Alaz kafasını Ateşin omzuna yaslamış,Mete Efenin elini tutmuş,Oğuz Keremle beraber bir köşede oturmuştu.Ece gelince çiftler masasında yalnız kalacak tek kişi Oğuzdu.
"Sen iyice hanımlı köylü olmuşsun.Kızı fazla darlama,alt tarafı beş dakikadır yok lan." Telefonunu açıp saati görmesi için Meteye göstermişti. "Yedi dakika kanka!Sevgilim tam olarak yedi dakikadır aşağı inmedi."
"Yuh.Kerem sen baya aşık olmuşsun.Geçmiş olsun kanka." Ateşin omzundan kalkıp kahvesini yudumladı. "Ben geldim!" Üzerindeki tüyleri temizleyip gelmişti sonunda. "Aşkım nerede kaldın çok özledim." Elini Ecenin omzuna atıp onu kendisine çekmişti. "Ufacık bir işim vardı."
"Kerem senden çok hatta baya çok bahsetti Ece.Nasıl Kereme baktın anlamış değilim." Masadaki herkes Alazla aynı fikirdeydi. "Sevgilim sandığınızdan daha iyi biri.Kafalarımız uyuşuyor,birbirimizi hiç kırmadan incitmeden dinleye biliyoruz.Beraber zaman geçirmeye bayılıyoruz!"
"Hep beraber güzel yere gidelim mi?" Teklif Efeden gelmişti. "Hafta sonu Alazın doğum günü zaten.Güzel bir kutlama yapıcaz." Oğuz söylemese Ateşin haberi olmayacaktı.Şaşırmasına rağmen hemen durumu toparlamıştı. "Yok kanka öyle eskisi gibi kutlamayı düşünmüyorum.Evde mini bir parti o kadar."
"Alazın doğum gününde buluşuyoruz o zaman!Ay çok heyecanlı." Hepsi gülümseyerek Eceye bakmıştı.Enerjisi ortamı sarıyordu.
Mahir:
Hafta sonu kız istemem var.
"Ne oldu?İyi misin?" Abisinin mesajına bir kaç dakikadır bakıyordu. "Abim.Hafta sonu kız istemeye gidiyorlar." Buz kesmişti bedeni Oğuzun.Daha dün evine gelen adam hafta sonu kız istemeye gidiyordu.Hayran olduğu kehribar gözlerin başka birine aşkla baktığını hayal edememişti. "Ateş kusura bakma ama yazık kıza."
"Abimede yazık Kerem.Asiye yengeyi sevdiğini düşünmüyorum.Onlar henüz küçükken babamların aldığı karar." Bu karar çoğu kişinin hayatını değiştirecekti.
ECEMDE ECEMMMMM KIZ HELALLL
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVCI
Teen FictionÇapkın öğrenci Alaz aynı üniversitede okuduğu Ateşin sevgilisiyle yatmıştı.İyi bok yememişti anlayacağınız. Alaz ve Ateşin hikayesi. 12.05.2023