"Kolumu bırak!" Alazın kolunu bırakıp belini kavramıştı. "Ateş!" Onu uyarmasına rağmen bir sonuç alamıyordu. "Beni dinlemiyorsun.Sürekli kaçıyorsun." Ateşi göğsünden itmek için bir kaç kez denemişti. "Sen kimsin?Seni dinlemiyorum çünkü boş konuşuyorsun!Tek gecelikti diyorum anlamıyor musun?"
"Sürekli başka birileriyle yatacağına düzenli bir ilişkimiz olsun istiyorum.Anlamakta neden bu kadar zorlanıyorsun?!" Aldığı itiraf tepki vermesini engellemişti.Düzenli ilişki ve Alaz? "Alaz,tek gecelik olmasına rağmen çok iyi hissettim.Aynısını hissettiğini görüyorum,neden beni itiyorsun?" Çünkü gerçek Alaz buydu.Hep kendisini yalnızlığa mahkum etmiş biriydi.
"Duygusal bağ kurmak istemiyorum kimseyle.Heleki senle hiç!Yatakta iyi olabilirim,ama bu seninle yatak arkadaşı olacağım anlamına gelemez." Alazı kendisine bastırdığında bakışları kızarmış boynunu buldu.Dün gece bırakılan izi gözden kaçırmıştı.Ateşin nereye baktığını umursamadan yakışıklı yüzünü izliyordu.
"Kendine hemen birini bulmuşsun.Şimdi anlıyorum neden kaçtığını.Sen çapkın olmayı seviyorsun." Ateşin gözlerinde gördüğü nefret nedensizce üzmüştü onu. "Öyleyse ne olmuş?" Belindeki eller onu bırakmıştı. "Aptallık bende,sonuçta sen hep buydun dimi?"
"Bana öyle bakma.Kendimi kötü hissetiriyorsun." Ateşin bakışları altında eziliyordu.Bakışlarını kaçırıp onunla göz göze gelmekten kaçınıyordu. "Kötü hissetmene gerek yok.Eğer öyle olsaydı,aynaya hiç bakmazdın." Ateşin gitmesine izin vermeyip bileğini kavradı.
"Ne bu tavırlar?Beni önemsiyormuş gibi davranma lan!Daha düne kadar benden nefret etmiyor muydun?!" Sesinin tonu Ateşi sinirlendirmişti. "Sürekli birileriyle yatmaya alışıksın!Ama ben hayatımda ilk defa bir erkekle yattım!Sana bir teklif sunuyorum,geçmişi sikime takmadan hem de!Sikeyim gerçekten aptalım.Git ne bok yersen ye."
"Kız arkadaşını siktim lan ben!Sen beni sikmişsin diye havalara girmişsin!" Bardağı taşıran son damlaydı bu.Yumruk yaptığı elini sinirle duvara vurmuştu. "A-Ateş elin..." Kanıyordu. "Susman gereken yeri bil.Tamam?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVCI
Teen FictionÇapkın öğrenci Alaz aynı üniversitede okuduğu Ateşin sevgilisiyle yatmıştı.İyi bok yememişti anlayacağınız. Alaz ve Ateşin hikayesi. 12.05.2023