Dudaklarında gülümseme Ateşin dudaklarına kapanmıştı.Ateşte ondan farksızdı,kafasını geri çekip öpüşmeyi durdurmuştu. "Bak böyle sırıtarak olmaz bu işler." Alaz kahkaha atıp yanına uzandı.Aradaki mesafeden hoşlanmamış onu göğsüne çekmişti. "Yatak arkadaşından liseli aşıklara döndük,öyle mi?"
"Çok mutluyum kursağımda bırakma ya." Ateşin mızmızlanmasına dayanamayıp çenesine öpücük kondurdu. "Sana sevgilim mi demem gerekiyor?" Bir süre düşünür gibi yapıp kafasını olumsuz salladı. "Kocam de istersen.Ben okeyim." Gözlerini devirip ona bakmıştı.Sırıtıyordu ama ciddi olduğu sesinden anlaşılmıştı.
"Tamam kocacım,tamam paşam,başka isteğin var mı?" Ani hareketle Alazı altına alıp üzerine çıkmıştı. "Hangisinden başlasam acaba..." Ateş ona yaklaştıkca kaşlarını çatmıştı. "Hangisi mi?" Alazın yanağına küçük ısırık bırakmıştı. "Seni yemem gereken konular var şekerim."
"Ya Ateş saçmalama ya!" Onu üzerinden itip tekrar göğsüne yatmıştı. "Alaz,neden sürekli yalnızsın?" Derin nefes vermişti.Az sonra anlatacağı konu için yeterli gücü yoktu. "Annem bu sabah gitti.Hayatında biri var ve onunla yaşayacak.Babam uzun zamandır Kocaelide.Hiç gitmedim,o da hiç gelmedi zaten."
"Ben varım,yalnız değilsin.Gözlerine her baktığımda yalnız kalmış bir çocuk görüyorum.O çocuğun onu çok seven arkadaşları var.Neden orada yalnız?" Çünkü o çocuğun ailesi yoktu.O çocuğun annesi yoktu. "Bana sormak istediğin başka bir şey var mı?"
"Yok Alaz." Ateşi kafasıyla onaylayıp dikkatle gözlerine baktı.Ateş onun gözlerinde yalnız kalmış bir çocuk görüyordu ama Alaz Ateşin gözlerinde endişe görmüştü. "Bana korkunu söyler misin?" Ateşin bakışlarını kaçırdığını görünce konunun ciddi olduğunu anlamıştı. "Babam,annem birde abim var.Abim dört yıldır Sivasta.Fabrikamız var,onunla ilgileniyor.Annem iyidir,babam kızmaya yer arıyor zaten.Ancak abim...Abim bizi öğrenirse yapacaklarından endişeleniyorum."
"Kendini tehlikeye atıyorsun yani,öyle mi?" Kendisi umrunda değildi ki.Alaza olan tepkileri en başından korkutuyordu onu.Aralarındaki cinsel çekim aşka dönüşmese bile Alazı korumak için uğraşacaktı. "Seni tehlikeye atıyorum gerizekalı.Ama biliyorum,abim öğrenirse canıma okur.Sana dokunmaz yani o yüzden rahatım."
Ateş Alaza bir şey olmayacak diye rahattı,ancak şimdi Alaz Ateşe olacaklar için endişeleniyordu.
Geliyor gelmekte olan hazır mıyızzzzz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVCI
Teen FictionÇapkın öğrenci Alaz aynı üniversitede okuduğu Ateşin sevgilisiyle yatmıştı.İyi bok yememişti anlayacağınız. Alaz ve Ateşin hikayesi. 12.05.2023