86;Platonik aşık

819 37 30
                                    

"Teşekkür ederim." Arabadan inmek istediğinde Mahir kapıları kapatmıştı. "Mahir?İyi misin?"  Kehribarlar donmuştu sanki.Elini Mahirin koluna koyup ona bakmasını sağlamıştı. "Asiyeyle konuşup ilişkimizi sonlandıracağım." Şaşırarak hayran olduğu gözlere bakmıştı.Neden eskisi gibi boş bakmıyordu?

"Ne düşünüyorsun?İyi mi yaptım?" Ne cevap vereceğini bilmiyordu Oğuz.Mahirin kararına mutlu olması mı gerekiyordu? "Ben bilemem.Sen senin için ne iyi olacaksa onu yap." Oğuz elini çekmek istediğinde Mahir izin vermemişti. "Bilmiyorum.İyi olup olmayacağını,doğru yapıp yapmadığımı bilmiyorum.Adem yasak elma yüzünden cennetten kovulmuş ya...Benimkide aynı durum.Yasaksın ama vazgeçemiyorum."

"Mahir-" Kapattığı kapıları açmıştı. "Sana söyledim dimi çocuk,bana ismimle seslenme.Kalbimi yerinden oynatıyorsun.Sonrada böyle masum masum bakıyorsun."  Bakışlarını Mahirden alıp yere dikmişti. "Kararsızım Oğuz.Cennete aşık,cehenneme mahkum olmak istemiyorum." 

Kafasıyla Mahiri onaylayıp arabadan inmişti.İner inmez gözyaşlarını akıtmıştı.Kehribar gözlerdeki öfke silinmesine rağmen yine kendisini orada görememişti.

.....

"Alazın annesi ölmüş!Mete kaza yapmış!Gökten taş yağarsa şaşırmam artık!" Bade Semihin kadehini doldurmuştu. "Alaz için üzüldüm.Ancak Mete sikimde bile değil." Sigarasını yakıp Badenin doldurduğu kadehi aldı. "Kaza yapan Mete değil,Oğuz olsaydı yine aynı şeyleri söyleyecek miydin?"

Keskin bakışlarla Badeye bakmıştı.Bedenini ele geçiren öfke yüzünden elindeki kadehi sıkıyordu. "Ne yalan mı?Ona iki yıldır platoniksin.Ben bile anladım Semih Alaza niye taktığını..." Sıktığı kadeh elinde parçalanmıştı.Bade ilk korksada,sonra hemen ona koşmuştu. "S-sen aklını kaybetmişsin!"

"Boş boş konuşuyorsun." Avcuna batan camları çıkarıyordu. "Görmeyecek seni anla artık!Üniveristenin ilk yılı onun masasına bıraktığın kahveleri nasıl görmediyse şimdide öyle!" Öfkeli gözleri Badeye bakmıştı.Bir yıl boyunca Oğuzun sevdiği kahveyi masasına bırakmıştı.Ama maalesef Oğuz kahveleri hep çöpe attı.


Mahir-Oğuz mu,Semih-Oğuz mu?


AVCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin