"Motor falan yok artık Mete!Araba istersen-" Annesinin lafını bölmüştü. "Motor sevdamı biliyorsun anne.Kısa zamanda yenisini almayı düşünüyorum." Mete masanın altında Efenin elini tutmuştu.Efenin parmakları elini okşuyor,fazla tepki vermemesi için onu sakinleştiriyordu. "Senin motor sevdan benim evlat sevgimin önüne geçemez Mete!"
"Anne-" Kadın masadan kalkınca Sadık bey peşinden gitmişti.Yumruk yaptığı elini masaya vurup iç çekmişti. "Lütfen sakin ol.Onu anlamaya çalışmalısın.Senin için çok korktuk,biraz zaman geçse..." Efenin gözlerindeki endişeyi görünce babasının söylediklerini hatırlamıştı.Biri Metenin ölmesini istiyordu.
"Motorsuz kalamam Efe." Efenin yanağını okşayıp saçlarına öpücük kondurmuştu. "Bende sensiz kalamam Mete.Motor sevdan Efe sevdandan çok mu?" Efe alt dudağını büzüp ona bakıyordu. "Sen benim canımın içisin Efe.Senin için biraz daha beklerim."
Metenin yanağına öpücük kondurup gülümsemişti.Efe için beklemeye hazırdı. "Efe,eve beraber dönelim.Hatta nereye gideceksen bana önceden haber ver ben götürürüm.Lütfen bana haber vermeden bir yere gitme." Metenin gözlerindeki endişe ona yabancı değildi.Ona sorsa cevap alamayacağını biliyordu.Bu yüzden sessizce Meteyi onaylamıştı.
.....
"Tamam aşkım,önden aldım biletleri merak etme." Keremin Eceyle konuşmasını dinliyordu Alaz.Ateş sabah hazırladığı kahvaltı sofrasına oturmamıştı.Bu yüzden erken gelmiştiler. "Kanka,sinemada aşk filmi var.3391 Kilometre,Eceyle bu akşam izlemeye gidiyoruz.Sizde gelsenize."
Ateşin ona neden bu kadar soğuk davrandığını bilmiyordu.Teklif etse kabul etmeyeceğinden emindi. "Ateş çalışıyor,zamanı olacağını sanmıyorum.Size iyi eğlenceler." Mete sınıfa geldiğinde bu kez ona sormuştu. "Mete,sinemada çok güzel film var.3391 kilometre,Eceyle gidiyoruz gelmek ister misin?"
"Olur,Efeyide alır gelirim.Hem kafamız dağılır." Kereme gülümseyip Alazın dalgın yüzüne bakmıştı. "Şşş,iyi misin?" Metenin sesini duyunca gülümsemişti. "İyiyim." Hep söylediğimiz en güzel yalan.
Alaz:
Akşam sinemaya gidelim mi?
Ateş:
Eve geç gelirim Alaz.Mete az önce işe gelemeyeceğini söyledi.
Alaz:
Doğru ya onlar film izlemeye gidiyorlar.Başka zaman bizde gidelim.
Mesaj okunmasına rağmen Ateş ona cevap yazmamıştı.Kaybetme korkusu kalbini esir almıştı.Ateşin ondan sıkıldığını düşünmeye başlıyordu.
Filmi izlemeye gidecekler burada mı?
Arkadaşlar telefonum otomatik çeviriyor yazdıklarımı.Ben aynı gün içerisinde 3,4 sayfa yazıp atıyorum.Kusura bakmayın ama gerçekten yazdıklarımı düzenleme fırsatım olmuyor.Yazı hataları yüzünden özür dilerim.Lütfen bu konu kapansın artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVCI
Teen FictionÇapkın öğrenci Alaz aynı üniversitede okuduğu Ateşin sevgilisiyle yatmıştı.İyi bok yememişti anlayacağınız. Alaz ve Ateşin hikayesi. 12.05.2023